Gå til innhold

Bare meg som ikke har fått innkallelse til ordinær UL?!?


Ubrukelige hengerumper...

Anbefalte innlegg

Har termin 25.08, men har enda ikke fått innkallelse til ordinær UL....synes det virker som alle andre har fått :-/ mulig de har glemt meg...... Blir SÅÅÅ utålmodig! Vil se den lille nåååååå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke innkallelse, jeg måtte bestille selv, kanskje det er sånn der du også bor? Skjønner godt du blir utålmodig og ønsker å se babyen nå :D

 

Jeg er så heldig at fastlegen min har UL så jeg har fått sett lillegutten vår 3 ganger inkl. den ordinære UL. Det er veldig betryggende å se og ikke minst høre babyen på hver kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh, så heldig du er da :-) Jordmor sa på kontroll i uke 13 at hun skulle henvise meg til ordinær UL...så må ringe henne på mandag tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal ringe å høre. Vi var også på kontroll (hos fastlegen) i uke 12 og fikk svar fra sykeshuset tre dager senere. Skal på ordinær UL neste uke og er da nesten 19 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig egentlig. Fikk time til ordinær ul for over 1 mnd siden vi... Og skal dit om 2 uker.

Har også fått time til den jeg skal ha i begynnelsen av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med jordmor i dag, å hun mente det ikke var noe å stresse med enda..om jeg ikke hadde fått innkallelse innen fredag, så kunne jeg ringe sykehuset å spørre... For hun hadde henvist meg for 3 uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...