Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Hvem har gledet dere og hvem har irritert dere inne på disse forumene? Synes Tirilgirl og Selma 07+ engel har gjort mine dager lettere. Samt lagt merke til at Petrine og Lille blomst er gode å ha for flere:-)
Lille- MO Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Liker innleggene til Lykke Fryd <3, cimorene, Honningmelon, C.L.H85 og mange mange flere og de som har skrevet småprovoserende innlegg har stort sett vært anonyme;) hadde ikke ville skrevet det her uansett, da er det jeg som henger ut noen, og det har jeg ingen behov for Liker meg her inne og synes det er utrolig mange hyggelige og kloke jenter/damer her Endret 11. mars 2012 av Lille- MO
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Enig med deg Lille-MO, droppet selv den siste setningen for ikke å henge ut noen. Tenkte på det litt sent, og gjorde ikke om hele innlegget. Da tar vi bare de som gjør dagen litt mer gledelig for folk. Må være hyggelig å se for dem det gjelder!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Alva og Madolyn og Muffin (men lenge siden jeg har sett henne her).
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Labambie, Sug Lut, Alva, Jenta til Henrik og sikkert mange fler! Hun som en gang i tida kalte seg Calypso07 var helt fenomenal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå