Gå til innhold

Kan lösningen vere borrelås??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 12 mnd gammel terrorist med seperasjonsangst. Må vere noe av det minst sjarmerende som finns!!!! "mamma...mammma....mamma?....mamma??....MAmma?!....MAMMMA??.....MAAAAMMMMMA??!!!!! hele dagen lang, blir steike meg tullete. Men hvis jeg kjöper borrelås og fester ene delen på buksebeinet mitt i omtrent legghöyde og andre delen på terroristen i mage/brysthöyde...Burde fungere det vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. Har vurdert noe av det samme. Hatt noen krangler med guttungen om sånne ting. Han er jo litt større og forstår litt mer, men likefullt mammadalt. Typisk situasjon:

Jeg står på kjøkkenet og lager middag. Gutten roper på meg "mammaaaaaa, mammaaaa". Jeg svarer "Nå lager jeg middag, du må leke for deg selv nå". Han kommer inn på kjøkkenet: "mammaaaa, komma daaa". "Nei, nå lager jeg middag. Vil du sitte på benken og hjelpe meg med middagen?". Og da er h*** løs. Var jo ikke det han hadde tenkt seg. "skjønner du ikke det mamma, at mitt ord er din lov?".

Joda.. sånn går nu dagan ;)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Kjenner jeg gleder meg.

Min lille skjønne ligger å snurrer rundt seg selv på gulvet og bablervbabybabel. Ser ennå ingentegn til horna, men toler på at de kommer.

Gjest sug lut
Skrevet

Løsningen er Historien om Oscar. En helt knus-sjarmerende barnebok som ble lest grundig da jeg hadde en liten borre, om Oscar og mamman hans som han er så glad i at han må holde fast i henne hele tida, og derfor tilslutt vokser fast. Skal ikke røpe hvordan det går, men det går veldig bra! Kast deg over bibliotek eller nettbokhandel - les for deg sjøl først og for ungen når han blir stor nok.

http://bokelskere.no/bok/historien-om-oscar/149048/

Skrevet

Jeg har lyst på et slags fleksibelt plexiglass som er lydtett, slik at jeg kan stenge ute både lyd og klamrende hender. Evt en liten lydtett boks som småtten kan puttes ned i. Dessverre er jeg redd det blir trøbbel når poden forteller om mammas nye ervervelse i barnehagen...

Skrevet

Jeg har lyst på et slags fleksibelt plexiglass som er lydtett, slik at jeg kan stenge ute både lyd og klamrende hender. Evt en liten lydtett boks som småtten kan puttes ned i. Dessverre er jeg redd det blir trøbbel når poden forteller om mammas nye ervervelse i barnehagen...

Lydbok og ørepropper. Ikke sosialt, men veldig fint når man vil være alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...