☆☆☆ Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Siste uka har jeg våknet grytidlig hver eneste dag. Fullstendig bortkastet da jeg ikke har jobben å gå til lenger (hvem i all verden fant ut at permisjonsstart før fødsel er en god ide?). I går tidlig hadde jeg vasket to maskiner med klær før det var på tide å stå opp og i dag står rundstykker i ovnen og det er enda 2-3 timer til vanlig frokosttid på søndager. I dag er termindatoen kommet og babyen har tydeligvis ikke tenkt seg ut med det første. Har ike vært spesielt utålmodig, men nå begynner det å bli nok. Jeg synes i det minste jeg kan få enten søvn eller baby, selv om begge deler ikke er særlig realistisk..
Tidsbadekaret Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Mitt eneste tips hvis du ikke allerede har gjort det er å ta en tur til frisøren:-) Lykke til med fødsel, det er uansett ikke så lenge til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå