Tauriel Skrevet 11. mars 2012 #26 Skrevet 11. mars 2012 Er 193 og 115 kg. Bruker oftes XL hender jeg kan bruke L en gang i blandt. Men det har mye og si på hvilken butikk jeg er i Bukser, jakker og genserer må jeg ha den største størrelsen i herre for å passe pga lengden. Det vil si, bukser 36/36 (helst en vid 34/36 for at de ikke skal se rar ut) tommer, ikke størrelse, gensrer bruker jeg skjeldent for de ser rar ur på meg, men må opp i noe ala XXL. Bruker det samme i jakker i de trange versjonene, ellers så ser de bar fæl ut på meg... Sko må bestilles enten fra spesialbutikker/merker eller fra goth sider som driver med litt dragqeeun ting
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. mars 2012 #27 Skrevet 11. mars 2012 Rart å se andre med omtrent samme høyde og vekt som bruker en helt annen klesstørrelse enn meg selv... Kanskje type figur spiller en stor rolle også? Jeg er 172,5 cm og ca 65 kg og bruker str S for det meste, noen ganger M. Eller str 27-29 i bukser. Må av og til opp i større størrelser på overkroppen der som de er stram over skuldre/byste. Jeg har timeglassfigur og er bred oventil med smal midje og bredere hofter igjen, så jeg kan ikke bruke for løstsittende klær, da ser jeg helt firkantet ut.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #28 Skrevet 11. mars 2012 157 og 62kg. Bruker s/m/l i gensere, er veldig brei rundt brystet så er stoffet ikke veldig tøyelig må jeg opp noen str. Ikke store pupper. Bukser aner jeg faktisk ikke. Bare prøver til jeg finner en som passer siden utvalget av korte bukser er så lite må jeg hive meg over om jeg finner noen. Også kommer det ann på om de er lave eller høye i livet hvilken str jeg må ha. Hater å kjøpe klær til en kropp som ikke er a4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå