Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 jeg har en veldig god venninne, som jeg er super glad i. vi har det veldig gøy sammen og har opplevd mye av det samme igjennom livet. problemet er at hun ikke klarer å holde på hemmligheter, selv når hun lover. på den ene siden så klarer jeg ikke bli sint på henne nå som jeg oppdaget det. for jeg har jo valgt å prate selv og man burde ikke si ting som man ikke vil at skal komme tilbake til den personen man prater om. på den andre siden, så er det ikke så gøy og bli konfrontert med "har du sakt ditt eller datt om meg?" - selv om det ikke var noe veldig negativt. jeg tenker litt at jeg må stoppe å møte henne. for det blir for vanskelig å aldri kunne si noe, som ikke kan stå på forsiden av VG. men jeg er jo glad i henne. hva gjør man?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Du are går ut i fra at alle dine venner gjør dette. Det er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 jeg har en veldig god venninne, som jeg er super glad i. vi har det veldig gøy sammen og har opplevd mye av det samme igjennom livet. problemet er at hun ikke klarer å holde på hemmligheter, selv når hun lover. på den ene siden så klarer jeg ikke bli sint på henne nå som jeg oppdaget det. for jeg har jo valgt å prate selv og man burde ikke si ting som man ikke vil at skal komme tilbake til den personen man prater om. på den andre siden, så er det ikke så gøy og bli konfrontert med "har du sakt ditt eller datt om meg?" - selv om det ikke var noe veldig negativt. jeg tenker litt at jeg må stoppe å møte henne. for det blir for vanskelig å aldri kunne si noe, som ikke kan stå på forsiden av VG. men jeg er jo glad i henne. hva gjør man? Du må jo slutte å sladre selv, da er det ingen som kan komme til deg og si :"har du sakt ditt eller datt om meg" for da har du jo ikke sagt noe. Du er jo like ille selv
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Du får enten finne deg i det, eller vokte deg for hva du forteller henne.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 jeg har en veldig god venninne, som jeg er super glad i. vi har det veldig gøy sammen og har opplevd mye av det samme igjennom livet. problemet er at hun ikke klarer å holde på hemmligheter, selv når hun lover. på den ene siden så klarer jeg ikke bli sint på henne nå som jeg oppdaget det. for jeg har jo valgt å prate selv og man burde ikke si ting som man ikke vil at skal komme tilbake til den personen man prater om. på den andre siden, så er det ikke så gøy og bli konfrontert med "har du sakt ditt eller datt om meg?" - selv om det ikke var noe veldig negativt. jeg tenker litt at jeg må stoppe å møte henne. for det blir for vanskelig å aldri kunne si noe, som ikke kan stå på forsiden av VG. men jeg er jo glad i henne. hva gjør man? Du må jo slutte å sladre selv, da er det ingen som kan komme til deg og si :"har du sakt ditt eller datt om meg" for da har du jo ikke sagt noe. Du er jo like ille selv jeg har jo ikke sakt noe som noen har sakt "ikke si det til noen" og det var ikke slemt det jeg sa. men det vare noe om mine følelser om den andre, som jeg ikke ville at verden skulle få vite før jeg sa dem selv. men sier man ting, så må man tåle at det kommer frem. men jeg har jo lært at jeg ikke kan si noe til henne. men kan man være venn med den personen da?
Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Du kan være venn med, men ikke fortelle følsomme ting til...
Cimorene Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Enig med Pashla. Pass på hva du snakker med venninna di om, ikke snakk om ting du ikke vil skal vandre videre. har selv ei venninne som er ei kjempedame, men hun klarer ikke å holde tett om ting, så da forteller jeg henne ikke noe som jeg vil skal være privat. Men å snakke med henne er en lett måte å holde seg oppdatert på all sladderen på da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå