Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Her har vi hatt 3 mnd. med intens kolikk. Gråting i opptil 17 timer uten avbrekk og null søvn. Et mareritt med andre ord, og jeg unner ikke min verste fiende å oppleve det samme. Man blir nesten ond når man går igjennom det.. Men plutselig så fikk lille trolle det for seg at det er deilig å sove gitt. Forandringen skjedde nesten over natten. Nå spiser hun kveldsmat mellom kl. 18 og 20 en gang og når hun sovner etter maten så hører vi ikke et pip fra henne gjennom hele natten før hun våkner i 7-8 tiden på morgenen!! 14 timer er det meste hun har sovet på en natt. Hun har hatt denne rutinen et par uker nå og jeg håper det varer en stund. Hun er 3,5 mnd. og spiser godt på dagen. Legger på seg og trives så det ingen grunn til å vekke henne for å spise selv om hun sover lenge sa HS. Er det andre her som har opplevd en så ekstrem og plutselig endring i rutinen til barnet sitt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Så deilig:) Har ikke opplevd det selv, men hører det er veldig vanlig. Førstemann skrek i 8 mndr mi sov natta når hu var 3. Andremann sov natta fra han var 10 uker og skrek ikke før han var 2 år... fått en i hvert ytterpunkt jeg:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Ja, det skjedde her også. Ungen hadde kolikk og gråt ustanselig. Jeg vandret oppe med ungen store deler av natten, vi voksne måtte spise middag på skift mens den andre bysset osv. Herregud vi var som zombier den tiden.. Da ungen var nesten 4 mnd gammel slapp plutselig kolikken taket og han sov rundt fra den ene dagen til den andre. Plutselig sov han fra åtte om kvelden til seks om morgenen, ammet i sengen og sov to timer til. Neste gang vi hadde nattevåk med han var da han var 1,5 år og fikk ørebetennelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå