Nostalgia Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 jeg er 7 dpo i dag og oppdaget i sted litt brunt blod i trusa. ikke så mye men det var en liten flekk og noen spor.. og ganske tynt med litt hvit utflod . Kan det være festeblødning? Er i 3 pp nå etter noen års bruk med kobberspiral.. Hilsen håpfull:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 vist du har eggstokker og ei livmor, så ja! da kan du være gravid... er så lei av at alle spør om det her inne... som om vi skulle kunne gi deg svaret på det!!? fra det ene til det andre, det er mulig det kan ha vært festeblødning.. men det er det ingen her inne som kan gi deg svare på... kjøp en test om 1 ukes tid, så finner du ut om du er gravid eller ikke... så enkelt og så vanselig jeg koker vist over av hormoner for tiden... fikk vist ei lita utblåsning. lykke til i allefall
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Ja, du er garantert gravid! Jeg ser det med stor skrift i krystallkula mi!!
Nostalgia Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2012 Wow!Visst du først skal blåse ut på noen så kan du jo gjøre det med nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Ingen utblåsning! Blir bare nok av dumme spørsmål her inne!
Nostalgia Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2012 Kanskje på tide å forlate dette område da!!! Dette er ett sted for ny begynnere , og godt erfarne:) og da må du tåle slike spm! Om du ikke tåler dem lar du vær å svare, eller du kan gå på kranglesiden!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Hvorfor må man signere med nick hvis man har en utblåsning? Enig med anonym(e)... Blir for dumt å synse noe om! Ja, du kan være gravid... men det kan hende du ikke er det også! Jeg forstår nyskjerrigheten og utålmodigheten med å finne det ut, men kun tiden vil vise det. Men lykke til om en drøy uke
cindy85 Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 "Hvordan ser en festeblødning ut? En festeblødning er en vaginal utflod som normalt består av en liten mengde rosa eller brunt blod. Omtrent bare hver tredje gravide kvinne opplever en synlig festeblødning. Når skjer festeblødningen? Festeblødningen skjer når det befruktede egget fester seg i livmorveggen, i gjennomsnitt 5-12 dager etter eggløsning."
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Men da må du gjerne forklare meg hvordan JEG eller noen andre her inne skal kunne svare deg på dette?? Hvordan i svarte svingende skal noen vite om du er gravid som sitter på nettet? Nå skal jeg forklare deg en ting i alle fall: når en lurer på om en er gravid, så tar en en graviditetstest. Det er nemlig den som gir deg svaret!
LME1001 Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Du kan meget godt være gravid ja =) Høres helt klart ut som festeblødninger, spør du meg. Ingen kan selvfølgelig vite dette på et diskusjonsforum, som disse sutrete damene sier, så jeg ville tatt en graviditetstest imorgen! Ser noen her skriver at du bør ta testen om ei uke, og det skjønner jeg ikke hvorfor. Graviditetstester funker optimalt fra første dag uteblitt mens. Lykke til! =)
Sunniv@ Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 Hvis innlegg som dette irriterer en, så er det vel bare å la være å lese dem? I stedet for å lire av seg dritt. Du kan absolutt være gravid ja. Håper det i allefall, siden jeg skjønner at du så gjerne vil.
Nostalgia Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2012 Jeg tror anonym her er den samme personen på alle utsagnene sine!!! Kjære anonym! Gå på kranglesiden eller vennligst forlat område!!!!
Nostalgia Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2012 Hvis innlegg som dette irriterer en, så er det vel bare å la være å lese dem? I stedet for å lire av seg dritt. Du kan absolutt være gravid ja. Håper det i allefall, siden jeg skjønner at du så gjerne vil. Takk for svar:)) 10 dpo og positiv test ))
Nostalgia Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 13. mars 2012 Du kan meget godt være gravid ja =) Høres helt klart ut som festeblødninger, spør du meg. Ingen kan selvfølgelig vite dette på et diskusjonsforum, som disse sutrete damene sier, så jeg ville tatt en graviditetstest imorgen! Ser noen her skriver at du bør ta testen om ei uke, og det skjønner jeg ikke hvorfor. Graviditetstester funker optimalt fra første dag uteblitt mens. Lykke til! =) Hei, tusen takk for hyggelig svar. Og det er klart at ingen kan vite men det blir for dumt av anonym å tro at jeg ber om å bli spådd eller at jentene her skal bekrefte at jeg er gravid så det gidder jeg ikke å svare på engang. Det jeg lurte på var om dette kunne være en festeblødning da jeg alldri har hatt det før. .. Og det var det;) testet 10 dpo idag, POSITIV )
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Se der ja! Som jeg sa, testen gir deg svaret! Gratulerer og lykke til!
camaro37 Skrevet 13. mars 2012 #16 Skrevet 13. mars 2012 Finnes ingen dumme spørsmål; bare dumme svar.... Er det ikke derfor man har diskusjonsforum'a ? for å kunne spørr om man lurer på noe.. kan godt være at hun som publiserte innledende innlegg ikke fant et innlegg som var tidligere publisert, som passet henne, og da kan det jo hende hun var interessert i å få svar på om kanskje noen har hadd en lignende hendelse... hormonell eller ikke. spar utblåsningene dine for deg selv... ha en flott dag videre damer :-)
Sunniv@ Skrevet 13. mars 2012 #17 Skrevet 13. mars 2012 Gratulerer med positiv svar, og masse lykke til i svangerskapet.
Nostalgia Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 13. mars 2012 Finnes ingen dumme spørsmål; bare dumme svar.... Er det ikke derfor man har diskusjonsforum'a ? for å kunne spørr om man lurer på noe.. kan godt være at hun som publiserte innledende innlegg ikke fant et innlegg som var tidligere publisert, som passet henne, og da kan det jo hende hun var interessert i å få svar på om kanskje noen har hadd en lignende hendelse... hormonell eller ikke. spar utblåsningene dine for deg selv... ha en flott dag videre damer :-) Tusen takk MPKK:))). Håper du fortsatt har en fin dag !)) du er flott!
Nostalgia Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 13. mars 2012 Tusen takk for gratulasjoner hilsen ei som har feiret med shopping og etterpå med mannen:))
YumYum2 Skrevet 13. mars 2012 #20 Skrevet 13. mars 2012 Mange Hormonella DeVilles her ja? Hehe skjønner godt at du spør! Man blir jo litt i lykkerus når man mistenker noe og da er det klart man har spørsmål! GRATULERER så mye med positiv test og masse lykke til, velkommen skal du være på alle forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå