Gå til innhold

til deg som kjørte på en katt for 1 time siden

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skam deg for at du ikke stoppet! Nå er katten død, og VI har kjørt den til dyrlegen.

Håper du sover godt i natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. Noen mennesker, altså.. Mista katten vår på den måten for noen år siden, trist. Det tristeste er jo at han bare ble liggende der til vi fant ham..

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hva er sjansen for at synderen er på dib/bim egentlig?

Skjønner at du et frustrert og det var fint gjort av dere å ta dere av katten, men mesteparten an Norges befolkning er nok ikke her inne ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Antageligvis liten, men hey...verden er liten og! Vet om mange i området her som er her inne, så kanskje noen kjenner noen...

Nå har hvertfall pus kommet til himmelen, og hvis noen leter og ringer dyrlegen, så vet de hvertfall hva som har skjedd. Håper noen gjør det samme hvis vi skulle være så uheldige å miste våre på den måten.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uff.. Noen mennesker, altså.. Mista katten vår på den måten for noen år siden, trist. Det tristeste er jo at han bare ble liggende der til vi fant ham..

Stakkar :( det kunne vi jo ikke gjøre, la den ligge....dessverre var den ikke chippa, men dersom noen ringer å forhører seg så vet de hvertfall at den har blitt behandlet pent

Skrevet

Uff... Bra du tok ansvar.

Jeg har opplevd det der selv. Kom bak en bil, og den kjørte over en katt. Den bremset, men stoppet ikke. Så bare kjørte de, selv om de måtte ha sett i speila sine at katten lå der, midt i veien.

Jeg stoppet midt i veien rett foran katten, med nødblinken på, slik at den ikke skulle bli bare påkjørt en gang til. Den hadde knekt rygg, det var helt tydelig. Og i sjokk, også helt tydelig.

Jeg ringte politiet, men de visste ikke hva de skulle gjøre, liksom. Hjelpes.

Katten lå jo der og led mens jeg strevde med løsningen.

Så fikk jeg stoppet en som hadde en jernstang i bagasjen, og som sa seg villig til å avlive. Ja, jævlig måte i forhold til spøyta, men hva gjør man? Jeg ville foretrukket at noen hadde gjort det samme med min katt, dersom den hadde samme skadene. å lide til noen har tid å avlive, er jo verre enn å oppleve angrep i 2 sekunder og så dø, og slippe mer.

Og jeg fikk senere kontakt med eieren av katten. Jeg fortalte hva og hvordan, og sa at jeg ville likt det om noen gjorde det samme for min katt om den var i den situasjonen der. Eieren takket meg for det jeg hadde valgt, og det jeg hadde gjort.

Jævla drittsjåfør av bilen som kjørte på!!! HATER sånne!

Katten i mitt tilfelle hadde halsbånd, men ingen merking av navn. Men jeg forklarte eieren hvor det skjedde, og hvor katten lå. Hun fant halsbåndet, og det bekreftet overfor eieren at det var rett katt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uff... Bra du tok ansvar.

Jeg har opplevd det der selv. Kom bak en bil, og den kjørte over en katt. Den bremset, men stoppet ikke. Så bare kjørte de, selv om de måtte ha sett i speila sine at katten lå der, midt i veien.

Jeg stoppet midt i veien rett foran katten, med nødblinken på, slik at den ikke skulle bli bare påkjørt en gang til. Den hadde knekt rygg, det var helt tydelig. Og i sjokk, også helt tydelig.

Jeg ringte politiet, men de visste ikke hva de skulle gjøre, liksom. Hjelpes.

Katten lå jo der og led mens jeg strevde med løsningen.

Så fikk jeg stoppet en som hadde en jernstang i bagasjen, og som sa seg villig til å avlive. Ja, jævlig måte i forhold til spøyta, men hva gjør man? Jeg ville foretrukket at noen hadde gjort det samme med min katt, dersom den hadde samme skadene. å lide til noen har tid å avlive, er jo verre enn å oppleve angrep i 2 sekunder og så dø, og slippe mer.

FOg jeg fikk senere kontakt med eieren av katten. Jeg fortalte hva og hvordan, og sa at jeg ville likt det om noen gjorde det samme for min katt om den var i den situasjonen der. Eieren takket meg for det jeg hadde valgt, og det jeg hadde gjort.

Jævla drittsjåfør av bilen som kjørte på!!! HATER sånne!

Katten i mitt tilfelle hadde halsbånd, men ingen merking av navn. Men jeg forklarte eieren hvor det skjedde, og hvor katten lå. Hun fant halsbåndet, og det bekreftet overfor eieren at det var rett katt.

Huff...jeg skjønner ikke hvordan man klarer det. Tror nok det var dødskramper her, for den døde rimelig kjapt. stakkars pus :(

Skrevet

Hi Kan du poste info om denne katten på Facebook -Tapt/Funnet Kjæledyr i Norge?? Det hadde vært supert om eieren vikk vite at den er død..

Flott av deg å ta den til dyrlegen!

Hilsen en kattevenn..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det skal jeg gjøre, takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...