Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Noen som har vært på cruise i Karibien og kan si noe om prisnivået ombord? Hvor mye koster f.eks 1 glass vin, øl eller brus??
elskerlivet Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har. Jeg var med nccl. All mat innkl. dvs. vi kunne spise hva vi ville og så ofte vi ville i 9 av skipeys 14 restutantet..for de andre var det en covercharge på 10-40 dollar ca. Brus kosta vel et par dollar men man kunne kjøpe et kort som gjorde at du kunne drikke så mye brus du vile hele uka...kosta rundt 30-40 dollar tror jeg. Vin og øl måtte man kjøpe enkeltvis hver gang..lå vel på 5-6 dollar. Skipet er pengeløst så alt du handler ombord blir bare registrert også betaler du alt samlet til slutt
It's all about me Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Var akkurat på cruice med ncl og der kostet "vår" drink 12 dollar, brus for hele turen noen og 50 dollar. Men oss med "brus-abo" ble ofte nedprioritert. Vi ble glemt og fikk feil varer, irriterende. Vin kjøpte vi aldri. Kjøper du alkohol i butikken blir den først utlevert kvelden før reiselutt. Så du kan ikke kjøpe noe for å nyte selv på lugaren hvis du vil. Da må du ta med fra land. Du kunne spise deg mett hver dag uten å betale en kone, men ville du ha litt anderledesmat kostet disse restaurantene fra 10-25 dollar ekstra pr pers. Fast pris uansett hva du du bestilte. Den største utgiften på disse båtene er den faste tipsen du blir trekket av kortet hver dag på 12 dollar pr pers.
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Et helt annet spm siden vi sitter å revurderer cruise selv. Skal du ha med deg små barn og hvor små evt? Lurer litt på hvordan man kommer til og fra havnen hvis man ikke har bilsete til babyen? Greit nok hvis det er en buss, men ikke alltid det er et alternativ her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå