Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 AAAAAHHRRRRR, jeg blir så forbannet at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Teoretisk sett, hvor mye hadde dere mislikt meg som nabo om jeg hadde grisebanket deres sjønne små uskyldige f$%#&/ snille ungene deres når de kaster STEIN på vinduet vårt i kveld??!! Hva i huleste steike skel en gjøre da?? Vi vet hvem det er det er de samme pøblene som ødelegger hekker og gjerder med vilje, og foreldrene bryr seg midt i ryggen helt nederst der sola sjelden skinner. Om mitt barn hadde kastet stein, eller rotet rundt i hager de ikke har noen tilhørihet til eller ødelegger andres eiendom hadde h*n fått straff slik at det aldri skjedde igjen Det er oppdragelse lik null, og jeg kjenner meg helt oppgitt. takke meg for at vi flytter snart. Og om jeg har snakket med de fint, spurt om de vil ha is en varm dag så er det eneste de synes er gøy er å lage f))&&%nskap. Foreldrene vil ikke forstå, og snart kommer jeg seriøst til å ta de der søte små for meg selv alene hver for seg i den mørkeste kjeller å skremme livdriten utav de for å lære de folkeskikk, seriøst!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Hm, hva med å anmelde til politiet? Skjønner jo at barna er mindreårige, men da blir det i såfall foreldrenes hodepine dette her! Bare for å sette en støkk i dem! Men vær lur: skriv ned ALT som har blitt gjort, gjerne dato hvis mulig, og gjerne dokumenter med bilder hvis du får til det. Forøvrig: tragisk! Spesielt at foreldrene ikke bryr seg det spøtt!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Ja, skulle gjerne dokumentert det, de gangene det har skjedd går det så fort at bilder / bevis er ikke mulig. Grunnen til at forledrene ikke bryrseg er at "de kan jo ikke tro at det er deres unger som driver med slikt må vite," Politiet kan jeg jo prøve, men de gjør jo ikke noe såfremt ikke det er alvorlig skade på eiendom eller det har vært fare for liv ect.. Tror jeg må sette meg lengst bak huset i skyggene å vente på de og ta de på fersken når de er kalr til å gjøre noe. Og ha klar kamera og div.. for det går ikke an, tenk å finne på å kaste stein! En snøball, ok, no harm, men stein?! blir helt matt.. HI
lille sprelle Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Se om du kan klare å ta dem på fersken. Ta dem fysisk med hjem og si hva de har gjort og be dem om å fortelle hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Jeg skjønner hvor frustrert du har det. Vi har noen drittunger her som har gått og kastet egg på div. husene. Vi har snakket med styrer her og fikk høre at dem har gått rundt og kastet snøballer og steiner på vindu til folk. Det ble gjort noe med for dem ble tatt, så nå tenker dem at det er mulig at det kan være dem igjen. Men kan ikke gjøre noe uten bevis.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Ja, vi får prøve å ta de på fersken skikkelig en dag.. Men det er det som er så vanskelig, hadde det vært daglig eller ukentlig kunne vi ha tatt de men det kan gå alt i fra timer, dager og uker mellom hver gang det er noe som skjer.og når det er uker, så kan vi jo ikke ligge på lur hele tiden, hehe, blir jo helt paranoid. Men takk for støtten, da er det iallefall ikke deres barn som driver på utenfor huset vårt. ;-)
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Jeg hadde politianmeldt. For om det ikke skjer noe nå, så vil det ligge i "papirene". Om noe mer alvorlig skulle skje senere, så vil dette også bli dratt frem, og saken stilles sterkere...
Tauriel Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Ha et kamera liggende for hånden hjemme og dra det frem når ting skjer... Det funket med pøblene som drev og kastet snøballer på vinduet til mamma. De holdt seg unna etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå