Gå til innhold

Dilemma....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr som har 3 barn fra før, og jeg selv har 1 barn.. Ikke så lenge siden vi ble kjent. Jeg var i utgangspunktet skeptisk i begynnelsen pga han hadde mange barn, men tenkte at om vi fant tonen sammen kunne det kanskje gå. Han har fortalt meg at han har sterilisert seg, for han ville i utgangspunktet ikke ha flere barn.. Jeg har alltid ønsket meg flere, og har ikke lagt skjul på det.

Men tenkte at vi kunne bli bedre kjent, og se hvordan det utviklet seg.

Han tenker tydeligvis på dette med flere barn, at om jeg ønsker det er det ikke vits i å fortsette å treffes... Han har også sagt at selv om han er steril, går det an å reverse dette...vil det si at han likevel kan få flere barn?!

Huff..føler alt er veldig vanskelig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Andre som har vært i lignende situasjon??

Men vi har møttes for få ganger til at jeg eller han kan vite om vi passer sammen etc etc. Men liker han godt på alle slags måter..

Trenger tips, råd, synspunkt fra dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann var sterilisert når vi traff hverandre. Vi hadde to barn på hver vår side. Han reversere det, men det vil han aldri gjøre. Og jeg har heller ingen behov for flere barn, for når vi har 4 barn i hus holder det. Vi skal fungere som en familie og nå er det "likt" for alle ungene. Nå har vi mine og dine, men ingen våre. Jeg tror det kunne fort ha splittet vår familie om vi hadde fått flere barn. Men vi skal også ha tid til å følge opp alle ungene, ting blir ikke lettere når vi ikke er foreldre til alle begge to, det blir mye styr frem og tilbake. Nå er det 3 sider med familie vi må ta hensyn til, om far på den ene siden skal noe med ungene og om det klaffer med mor på den andre siden.

Er du interessert i denne mannen ville jeg funnet ut om det kan bli noe. Snakk om barn og evt flere barn er noe dere må se på siden. Jeg tror nok hverdagen deres kommer til å bli veldig anderledes når dere har bodd sammen noen år og hverdagen virkelig har kommet. Tanken på flere barn nå er helt borte, vi har nok å henge fingrene i. Siden han har eldre barn enn mine syns jeg også det er veldig greit å ikke få flere barn, for da har ikke jeg småbarn samtidig som jeg muligens kan bli bestemor. Jeg vil ha tid når barnebarna kommer, jeg vil være en skikkelig tussete bestemor med masse tid og overskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...