Gå til innhold

Løpske hormoner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I første sv.skap merket jeg ikke noe til berg og dalbane følelser, eller noe hormontroll. Men nå er jeg helt umulig!! Og jeg klarer ikke styre meg :(

Jeg kan svare skikkelig frekt på ting, og det er ikke likt meg i det hele tatt. Det syder og koker inni meg til tider, og jeg har mest lyst å kjefte og smelle på mannen for at han ikke har brettet tøy, eller satt glasset i oppvaskmaskinen! Det er jo bare bagateller!

Jeg må bare rase fra meg ifred av og til, og bretter klær så det ryker på vaskerommet. Eller demonstrerer skikkelig at husarbeid er et ORK!

Så går det heldigvis over. Jeg har fortalt mannen hvordan det føles inni meg, og at jeg ikke mener noe vondt med det. Jeg sier alltid unnskyld hvis jeg har vært slengt med leppa. Men blir det slik resten av svangerskapet? Da spørs det om jeg har noe mann når denna ungen kommer ut ;) går det an å gjøre noe med det? Prøver alt jeg kan å bite tennene sammen, og gå for meg selv en liten stund, men dette er jo helt merkelig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *muffa*
Skrevet

Akkurat sånn er det her også.... Blir bråsint for lite, og kan sette meg rett ned å grine for ingenting... Slitsomt! :) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Akkurat sånn er det her også.... Blir bråsint for lite, og kan sette meg rett ned å grine for ingenting... Slitsomt! :) Hvor langt er du på vei?

Jeg er bare 7+1 8-) Du da? Håper virkelig det blir bedre etterhvert, og at det bare er ekstra ille fordi jeg er så tidlig i sv.skapet ;)

Gjest *muffa*
Skrevet

Det er lov å håpe ja... :) jeg er 7+4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...