Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Samboeren min kjørte meg og min syke datter til mamma som bor i en annen kommune, var der litt over 1 uke.. han slo av telefonen og tok ikke kontakt med meg imens jeg var der.. Jeg er gravid igjenn og skulle på ultralyd 8 mars og hadde sakt klart ifra til han 5-6 ganger .. å han skulle møte opp.. Jeg møtte opp på sykehuset og det gjorde ikke han... Til slutt måtte jeg ringe mamman hannes for at hun skulle hjelpe meg å få tak i han..etter maaaange timer fikk hun tak i han og han kom å hentet meg å kjørte meg tilbake hjem...så stakk han igjenn? uten å si hva han skulle... å nå har det gått 2 dager å han har fortsatt ikke hørt fra seg... Jeg sjekket igjennom pcn hannes og han hadde slettet alle bildene av meg og datteren sin og hele loggen.... hva skal jeg tro nå? er så trist, fordi jeg trodde han elsket meg.. å vi har vært sammen i 3 år, så gjør han pluttselig dette mot meg.. han har vært utro før.. kanskje han er det nå også..? har det ganske vondt ..
Bee&Alie Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Jeg fikk vondt bare av å lese innlegget ditt Han tror virkelig han kan hersje med deg som han vil, og har tydeligvis null respekt for deg verken som mor eller kjæreste. Ble han plutselig sånn over natten?? Nå er jeg en bestemt jente med bein i nesa som ikke aksepterer at noen behandler meg dårlig. Og dette er for meg helt forferdelig og barnslig oppførsel.. Vil han ikke kommunisere med deg som en voksen person, ville jeg lat være å ta kontakt i det hele tatt. Gå me hevet hode og gi inntrykket av at han kan ryke og reise! Du er bedre en som så! Han har vært utro før, og har tydeligvis null anger eller dårlig samvittighet for det. Du må sette foten ned her!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Han er iallefall en elendig far som ikke bryr seg mer om ungen sin.
Diis80 Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 ja, pokker heller! slikt går ikke an! blir stadig sjokkert over hvordan noen mennesker kan oppføre seg ovenfor andre
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 HI her Han forandret seg sakte men sikkert når førstemann ble født.. Men jeg fikk bekreftet mine bekymringer, klarte ikke å la være, logget meg inn på facebooken hannes, der hadde han sakt stygge ting om meg til andre jenter som han har flørtet med.. og JA, han hadde til og med sovet sammen med ei annen jente, noe som reiv meg i tusen biter... Snakket også med ei annen jente i dag som hadde noe viktig å fortelle meg, hun hadde hatt samleie med han før han var utro første gangen... Så her sitter jeg, helt fra meg... Hvordan kan jeg være så naiv? skal jeg pakke tingene hans å sette på trappen? eller skal jeg la han få ringe på døra og ikke slippe han inn... Jeg vil hvertfall ikke bo med han lenger.. Så det blir hardt å bli alenemor til 2 småbarn i en alder av 18 år..
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Pakk, og sett det på trappa! For en drittsekk...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Enig med pasha! xen min var også utro opp til flere ganger, jeg tilga han om og om igjenn... IKKE gjør samme feilen som meg... en gang utro ALLTID utro. å enda verre når han ikke bryr seg om barna, det kjør ikke xen min eller, og jeg er faktisk gravid selv og har 1 barn fra før 19 år jeg da.. send meg en PM om du vil prate!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 Pakk det mest nødvendige, send han en melding og si at han får komme å hente klærene sine utenfor ,og at han får selv finne ut hvilken av elskerinnene hans som skal være så "heldig" å overta din brukte "leke" Skift lås i dørene.
lille sprelle Skrevet 10. mars 2012 #10 Skrevet 10. mars 2012 Huffda! Og dette er ikke nedlatende ment, men du er jo knapt mer enn et barn selv! Hvem har tillatt deg å bli samboer mens du var et barn? Men over til det du skriver om her. Skap deg ditt eget liv med barna. Søk støtte der du kan få det. Be om å få tett oppfølging fra jordmor med samtaler osv, så skal du se at om en stund så smiler du til verden igjen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #11 Skrevet 10. mars 2012 Jeg måtte jo flytte ut da jeg fikk barn, skulle starte min egen familie.. og sånn gikk det til.. Men dette skal jeg klare, når han forsvinner så har jeg et mindre "barn" å forsørge..å jeg vil leve bedre..Vil bli tomt å trist den første tiden, men det går vel over.. kan ikke finne meg i dette lenger.. HI
Synne 2007<32012 Skrevet 10. mars 2012 #12 Skrevet 10. mars 2012 Sett tingene hans ut! Kjenner jeg blir irritert altså... Hadde meg en sånn type jeg og, kunne ønske jeg kunne fått gått tilbake i tid og kastet alt han eide og hadde i en myr eller noe... Anyway! Kommer til å gå kjempe fint det det, etter litt tid! Han fortjener deg ikke, og det kan jeg si selvom jeg ikke aner hvem du er :-P kos deg med graviditeten, ikke la han ødelegge det for deg...:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #13 Skrevet 11. mars 2012 For en tufs! Hadde sammlet dritten hans i en søppelsekk å plassert det ved søppeldunken så har jeg sendt han en sms der hvor det har stått at dritten hans er pakket sammen å står ved søppla så han får hente det før søppelmannen kommer. Sikkert krast gjort men vettu hva! Sånn behandler man ikke sine kjære, uansett altså. Høres skikkelig feig ut hele forbanna fyren. Blir så irritert når jeg leser dette at jeg gjerne skulle hatt han her foran meg å gitt han en klask over trynet eller noe. *gaaaah!!!!!*
Boulengerina Skrevet 11. mars 2012 #14 Skrevet 11. mars 2012 Oppdater statusen hans på facebook med "da har **** kasta meg ut fordi jeg er en utro drittsekk"
2 hjertegull :) Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Hihi, likte det siste forslaget her Ellers enig med de andre, og du har min dypeste medfølelse! Sender en god klem og lykkeønskninger. Det er mye hjelp å hente, bare du vet hvor du skal be om det. Og for de her som har opplevd samlivsbrudd, så kan de hjelpe deg med tips og råd..
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 11. mars 2012 #16 Skrevet 11. mars 2012 Masse lykke til HI! Håper det ordner seg til det beste for deg og barna dine Du må IKKE finne på å ta denne tufsen inn i varmen igjen, han har vært utrolig slem mot deg og datteren din og den lille i magen. Jeg vet at du finner deg en ny kjæreste en gang og at du vil finne lykken. Uansett, lykke til og tvi tvi! Vær tøff og bestemt, du har i tillegg til deg selv to små som også fortjener bedre enn dette.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #17 Skrevet 11. mars 2012 Takk for støtten og sympatien haha, den statusen der var ikke så dum den.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #18 Skrevet 11. mars 2012 Høres ut som om han er veldig umoden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå