Gå til innhold

Jeg er glad jeg ikke er en stor dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 63 kg og er 165 cm høy og veltrent. Har vært i butikker for å fornye garderoben min.

I overdeler må jeg ofte opp i large og xlarge og mange klær passer bare rett og slett ikke. Sitter så stramt over armer og rygg at det ikke ser ut i måneskinn. Skjorter kan jeg bare glemme, for jeg kan ikke strekke ut armene med dem på!

Er det noen som har tips til butikker (kjeder e.l.) som selger klær hvor det er plass til en veltrent kropp?

(bruker 36-38 i bukser og der har jeg faktisk funnet et par. Lettere etter graviditet, for da er jeg ikke såååå innsvingt i livet lengre som jeg var før)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig rart ut! Jeg er 172 høy, veier 74 kg og kjøper stort sett M uten at det sitter som pølseskinn. Også ganske veltrent... Hvilke butikker har du vært i?

Skrevet

Jeg er like høy som deg Hi og veier akkurat det samme, jeg bruker s eller m i overklær og str 38 i bukser.. Er du veldig veltrente i overkroppen da eller? Rart du må opp i x-lagre..

Skrevet

18.44...

Jeg er 1 cm lavere enn deg (17cm) og 11 kg tynnere enn deg, og jeg bruker M/L i klær!!! Bruker L i noen topper da jeg har lange armer og er lang i livet....Men bruker ikke S i noe...hmmm...jaja, vekt har tydeligvis ikke noe å si:P

Skrevet

Jeg kan bruke XL og jeg er 193 og ca 115 kg... Så syntes det der hørtes rart ut...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er du 193 høy? jeg blir så glad når andre er høyere enn meg:) med mine kilo skulle jeg ønske jeg var så høy og ;)

Skrevet

Jeg er bruker L/Xl og er 168 og 95 kilo(før jeg ble gravid)... Men bruker fremdeles de samme klærne som før...

Skrevet

Yepp :)

Og jeg har høghelete sko som jeg bruker nå og da :)

Fordel med å være høg, man kan være stein tung og se normalvektig ut, selv om BMI sier at det er fedme ;) (Har fra legen at jeg skal IKKE se på BMI)

Skrevet

Jeg er 162 og veier 68 kilo. Bruker M i klær.

Vekt alene sier egentlig ikke så mye når det gjelder klær ettersom det er svært ulikt hvordan kiloene fordeler seg på kroppen :)

Skrevet

20.51 her igjen. Jeg er jo veldig slank da, men trekker alikevel M i bukser..har small i noen jakker og truser..thats it:P

Men går jeg mer ned i vekt så ser jeg skrappa ut, og det er ikke fint....og da jeg veide 56 kg og var sykelig tynn etter å ha fått førstemann så brukte jeg s/m i klær..har aldri brukt xs foreks

Skrevet

20.51 her igjen. Jeg er jo veldig slank da, men trekker alikevel M i bukser..har small i noen jakker og truser..thats it:P

Men går jeg mer ned i vekt så ser jeg skrappa ut, og det er ikke fint....og da jeg veide 56 kg og var sykelig tynn etter å ha fått førstemann så brukte jeg s/m i klær..har aldri brukt xs foreks

Skrevet

Skrevet

Hi her

Jeg var i alle klesbutikker bortsett fra cubus, lindex og hm på et middels stort kjøpesenter. En av butikkene var blant annet match.

Før jeg begynte å bygge meg opp etter en skade, så hadde heller ikke jeg noe problem med å bruke medium og av og til small, men nå er det jo helt håpløst. Jeg ser ikke stor ut altså (ikke sånn marit bjørgen f.eks. mener jeg) Det var et par ekspeditører som klødde seg i hodet og ikke skjønte hva de skulle finne frem til meg.

Skrevet

jeg er 169 cm og 130 kg (akkurat fått ut ungen...) jeg får på meg klær i XL. Men det kommer jo an på butikken. f.eks. match butikken kan jeg glemme XL str.. der tror jeg jeg måtte opp i 3 eller 4 XL (For JA, Så store forskjeller er det..) hm, cubus og lindex kan jeg bruke L, XL og XXL, alt etter hvor plagget er fra.

Skrevet

Har ei venninne som er 60 kilo og 157 høy. Hun kjøper truser i str M-L

jeg er litt større og bruker oftest S.

Hun liker de store, jeg må kjenne at de sitter på kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...