Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Er jeg aldri bra nok for noen? Jeg har møtt en, men han fortalte meg før 1 uke siden at det var best vi var på samme ark.. Nå har jeg ikke hørt fra han siden søndag, men igår fortalte han at han var hos ei dame. Jeg sliter psykisk og føler jeg aldri er bra nok, jeg har bare lyst å gråte.. Og dette beviser vel bare en ting..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 sånn hadde jeg det i maaange år, ble forbanna når alle sa at det blir det blir. det hadde jeg absolutt ikke troa på. men hva skjedde, pkkutselig en dag fant jeg drømme mannen, det ordner seg selv om det ser mørkt ut nå
Diis80 Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 vet åssen du føler det.... har også vært fryktelig uheldig, og føler som om jeg aldri finner noen som vil ha MEG... men, prøver å ikke tenke så mye på det. Selv om man naturligvis blir nedbrutt når man opplever skuffelse etter skuffelse etter skuffelse.... Du som traff din drømmemann -hvordan traff du han? Jeg bare spør fordi dette med nettdating; vel, det har jeg mista troa på nå altså...men, hva kan man ellers gjøre? Gamle måten? ut på byen å treffe noen i fylla liksom? ikke noe for meg
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 ja.. men jeg sliter så! Lå i samme seng, armkrok, film, romantisk mat ++... Hvordan klare tankene? Følelsene? Jeg var jo så klar selv om at dette ikke kunne bli noe, men enda så føler jeg at det gjør vondt. Han har vært hos en dame, uten å kunne ta kontakt med meg. Da jeg var hos han, kunne han svare andre jenter. Og det er vel derfor han sa vi skulle være på samme ark, slik at ingen ble såret. Det måtte vel være et hint.. Hvordan klare å ikke tenke, få tankene bort, og ikke få vondt når han ikke skriver? Jeg må bare innse dette, men det er så vondt.. Skjer hvergang..
Diis80 Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 jeg kan ikke si annet enn de gamle utslitte ordene; det blir bedre med tiden. for det BLIR det. Jeg ble forlatt av mannen min etter over ti år -og han fortalte meg han aldri har elsket meg. Verste slaget i trynet jeg har fått noen gang. Ting tar tid, men nå begynner jeg endelig å skjønne at det IKKE er meg det er noe galt med -men, HAN som er en drittsekk av dimensjoner. (han har gjort og sagt mye annet som jeg ikke vil skrive her...men, det har vært ILLE) Jeg vet det er fryktelig, fryktelig vanskelig, men PRøV så hardt du kan og tenke at; "han fortjener deg ikke! du fortjener bedre!" føler med deg.... klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå