Gå til innhold

Spotter, 3 gangsgravid, berre lei meg no :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette Kun negativt? Er i uke 8...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spottet fra uke 5 til uke 9 med datteren min på 4 år :)

Skrevet

Tusen takk for svar!!!:)

Hadde du menssmerter etc?

Spotta du masse?

Skrevet

Er ikke spotting ganske normalt i begynnelsen av svangerskapet?

Skrevet

Hei! Ta en tur til lege for å måle hcg. Spotting/blødning er jo ikke POSITIVT, det er det jo ikke... Så lenge ikke spottingen går over i mer og mer blødning, hadde jeg nok ikke vært SÅ bekymret, men personlig har jeg to dårlige erfaringer med blødning i svangerskap, som endte i SA uke åtte. Men leser om mange som det går bra med også;-).

Skrevet

Tusen takk for svar!!!:)

Hadde du menssmerter etc?

Spotta du masse?

Jeg hadde ikke menssmerter nei, iallefall ikke noe utenom de murringene man har når man er gravid.

Der gikk litt opp og ned i mengden. Noen dager var det en del mens andre dager var det ikke fullt så mye og brunlig istedenfor rødt.

Det var noen tunge uker og jeg var nesten sikker på at jeg kom til å miste siden svangerskapet før endte i MA.

Jeg tok en blodprøve for å måle hcg nivå og fikk svaret samme dag som jeg skulle til ul for å se om det var liv der inne i ule 9 etter å ha blødd i 4 uker. Da sa de til meg at hcg stigningen var så fin at det egentlig ikke var noe poeng i å ta ul, men at jeg skulle få det alikevel for at jeg skulle roe meg ned. Når jeg så det lille hjertet som banket og den lille saken som sprellet inni der begynte jeg å gråte! Da hadde jeg vært bekymret i en måned så det var en enorm lettelse å se at alt var som det skulle :)

Skrevet

Og jeg hadde i tillegg smerter!!

Skrevet

Er dette Kun negativt? Er i uke 8...

Hei. Alle jeg kjenner som har vært gravid har opplevd dette i forskjellig grad....så ikke bekymre deg. Hvis du i tillegg har vondt bør du oppsøke lege for sikkerhetsskyld :)

Skrevet

Blødde som en foss i uke 6, ingen smerter........er nå i uke 13 :)

Er mange som har blødninger av forskjellig grad.

Lykke til!

Skrevet

Har hatt styrtblødning i 1. svangerskap i uke 20 som gikk helt fint!

Har også nå i 5. svangerskap hatt styrtblødning i uke 10, og masse småblødninger og i tilleggegg kraftige riesmerter og sammentrekninger i uke 16! Vært nedover flere ganger med nesten en visshet om å ikke finne noe bankende hjerte... Meeen... er nå i uke 27 og har altså ikke abortert!:) Alt ser fint og normalt ut! Så aldri gi opp håpet i allefall!!;)

Skrevet

Detta var oppløftende!:) skal ikkje gi opp.

Håper på ul etter helga for å sjekke :)

Skrevet

Detta var oppløftende!:) skal ikkje gi opp.

Håper på ul etter helga for å sjekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...