lykkelig78 Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Easy walker sky. Kjempe fornøyd med den. Er veldig lett, både med bag og sportsdelen og er fantastisk god å trille. Hadde vinterbaby sist, og kom lett fram med den overalt. ( vi bor på landet) Minuset er at man kun kan ha sportsdelen vent fra den som triller og at sportsdelen er litt åpen, men har sett at dette er bedre på de nye vognene ( min er fra 08) Bagen er en av de største på trehjulingene, vi kunne brukt den lengre enn vi gjorde, men vesla var veldig nysgjerrig så vi måtte bytte for at hun skulle komme seg litt opp. Du kan kjøpe adaptere for å feste maxi cosi biletet på, og dette brukte vi mye! Gleder meg veldig til å ta den i bruk igjen når lillebror kommer i juni.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Jeg selv vurderer EW sky eller TFK joggster twist. Dei er ganske så like. For meg ser det ut at tfk er kanskje litt lunere, sporstvogna mener jeg nå. Jeg lurer veldig på hvordan disse er på vinterføre? Er det ikke litt vanskelig å komme seg fram på nysnø? Jeg skjønner jo at framjule kan låses men hjelper det såpass at det er lett å trille?
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Jeg hadde Quinny frestyle osv.... på vinterføre i vinter, med låst hjul og synes det var kjempe greit å komme seg frem med. I og med at det er 3 hjul å presse gjennom snøen i stedet for 4 så synes jeg det var lettere og det har jeg hørt flere si. Men når det er sagt så sikler jeg på en TFK joggster twist. Men måtte nøye meg med en brukt Quinny pga dårlig råd.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Takk for tilbakemeldinger Noen flere erfaringer?!
Mrs. Zoidberg Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Kjempefornøyd med easywalker sky! Så utrolig LETT å trille og bra på forskjellig føre. Nevner samme minus som ei lenger oppe; går ikke an å ha sportsdelen mot kjøreretning, men det gjør ikke så veldig mye egentlig. Kan følge med gjennom vinduet i kalesjen. Har 2011 modell, og virker mer solid og mer isolerende enn tidligere modeller
AdrenaLine Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 TFK joggster twist - ingen over, ingen ved siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå