Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Fant ut jeg var gravid, så er ca 5 uker på vei.. Og det som svirrer i hodet mitt er: babytøy, navn, vogn osv osv osv.. Jeg titter på vogner, falt for en vogn allerede for mange mnd siden, men den er desverre gått ut Men samboeren min vil liksom ikke snakke om det da...hehe.. Er det ikke helt normalt at damene begynner å tenke på sånne ting med en gang?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Det er sikkert ikke unormalt å tenke på det, men jeg synes det ville være tåplig å begynne med noen hndling før du er minst halvveis, hvis ikke kommer du til å ende med å kjøpe utrolig mye som u ikke trenger og svi av masse penger og tid på tull.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Handler ingenting det er fortidlig har to fra før, så jeg vet hva jeg trenger og ikke trenger. Men det er det der med å gå å se på vogner og tøy, tenke på hvilket navn osv osv...
magica fra tryll Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Tja, mannen min er heller ikke opptatt av detaljene rundt disse utstyrs-tingene... Koser meg med det selv,jeg. Og innimellom ordner vi litt sammen. Navn synes han det er moro å snakke om tidlig;) Tror ikke det er så uvanlig at damene er mest opptatt av disse tingene...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Det er jo såååå kjekt!! Jeg tenkte på navn før jeg hadde tatt testen, haha! Og hun har faktisk det navnet som poppet opp i hodet mitt kan gå å se på ting uten å kjøpe det vel! Dessuten er det deilig å se på babytøyet og drømme seg vekk! Misunner deg, selvom småen straks er 11 mnd!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Jeg visste hvilken barnevogn jeg ønsket meg før jeg ble gravid, og har tenkt på navn i årevis.. Tror det er normalt å tenke på slik når du tenker på å bli gravid, og rett etter du har blitt det men kjøpte selvfølgelig ingenting da, er nå i uke 16 og har fortsatt ikke kjøpt noe.
Serepta Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Det er helt normalt. Men det er nok lurt å holde det for deg selv, for gutta har som regel et langt mer praktisk forhold til slike ting.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Da er jeg ikke heeelt på jordet Vogna jeg vil ha er ikke i salg lengre, for det er fjoråretsmodell Men morro å gå å kikke ja kjøper ingenting før jeg har vært på ordinær ul og da bare en body og et par sokker i den fargen som passer ¨Men skal nå påstå at jeg gleder meg villt til å shoppe da HI
lille-my-april Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 Med en gang jeg fant ut at jeg var gravid raste tankene i mitt hode også, så det er nok helt normalt ja. Jeg tenkte på navn, hva jeg måtte handle, hvordan magen kom til å bli osv osv. Tok helt av i perioder
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mars 2012 #10 Skrevet 10. mars 2012 Jeg er ikke gravid enda, og er som deg. så isåfall er vi like gale:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå