Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Går allerede ukentlig til kiropraktor for låsning i rygg og isjas.. Men nå altså! Bekkenet foran, i lysken og nedover innside lår.. verker som bare f... Noen andre m lig. plager? Tips i hverdagen? Jeg får vondt av å bevege meg for mye, men mest vondt hvis jeg sittet eller ligget en stund... Hva skal jeg gjøre liksom? Noen?
lille-my-april Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har også den dritten på innsiden av lårene osv. Jeg har over hele bekkenet nå, men det begynte først på fremsiden. Jeg går også til kiropraktor nå, to ganger i uka (har bare vært 3 ganger). Det hjelper litt i alle fall. Der i mot har jeg da ingen tips... Jeg kan ikke gå en liten tur rundt boligfeltet her engang uten at jeg kjenner at det blir mer smerte etter det... Aldri hatt bekkenløsning før, og jeg kan ikke huske helt når det begynte.. Rundt 20 uker kanskje. Er nå 34 uker på vei. Får bite tennene sammen og håpe det gir seg etter fødsel.
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har symfyseløsning (smerte forran over skambenet). Blitt bare verre og verre imot slutten...-Men ingenting kiropraktor eller fysio kan gjøre. Kir. har løsnet noen låsninger i bekkenet(symptomer da er lyskesmerter), men symfysen kan man altså ikke gjøre noe med,desverre :s Det som hjelper der er å ikke overbelaste symfysen, som f.eks å sitte på huk "med magen imellom bena", ha samlede ben ut av seng og bilen osv. Men en ting jeg merker forverrer det spesielt er å ligge på siden i sengen(selv med pute imellom bena,det smeller i skambenet når jeg reiser meg), så må nå på slutten bygge opp ryggen og ha ammepute under knærne (så jeg ligger/sitter på rygg og sover ) Når du f.egs skal ut av sengen, press korsryggen NED i underlaget når du flytter deg!
salt_fisk Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Usj, har det på samme måte, og enda verre blir det for hver gang han lille inni magen ønsker å snu seg. Jeg har det verst når jeg sitter/ligger, så føler jeg konstant må stå eller være i bevegelse, noe som igjen gjør det hele verre når jeg først setter meg. Skal begynne gå til fysio nå så håper på at det hjelper. Ellers vil jeg gi samme tipset som #3 over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå