Gå til innhold

Juhuuuu... nå blir jeg firebarnsmamma. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at vi får nok å gjøre fremover nå. :-)

Gleder meg veldig.

Er det mange her inne som har fire eller flere barn? Og hvor tette er de i alder?

Her vil eldste være 11 år når babyen kommer, så han vil jo være til masse hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spire!

Jeg har fire barn :) De er (snart) 9,5 år, 7,5 år, 4,5 år og 2,5 år, så det var litt i underkant av 7 år mellom eldste og minste. Her eldstemann helt fantastisk med lillesøsteren sin, han rett og slett forguder henne. Så det blir litt hjelp fra ham, men jeg forsøker å ikke overlate for mye til ham heller. Han skal få være barn, men ofte vil han selv :) De to andre er også veldig gode med minste, men det er nok noe eget når det blir så stor aldersforskjell også.

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Gratulerer! :)

Her er de 12, 5, 3 og 1 år..

12åringen ser på seg selv som reservemamma og hjelper masse til med den minste :) (med de andre også om jeg ber om det, men det er liksom ikke like stas ;) ). Jeg er alene med dem også, og det har gjort allverden av forskjell med et ekstra sett med hender innimellom :)

Skrevet

Jeg har også 4 barn. Her er dem 12, 6, 5 og 1 år :) Syns det er kjempe kos. Har liksom sagt jeg er ferdig, men har bitte litt lyst på en til. Men skal prøve så godt jeg kan å fortrenge den følelsen ;)

Skrevet

Gratulerer !

Jeg sitter nå her i uke 39 - på vent...... ;-)

Har 3 barn fra før i alderen : 19 - 17 og 13....... så dette blir den berømte attpåklatten:-)

Langt i fra planlagt, men likevel så velkommen !

Skrevet

Gratulerer! Har 5 på henholdsvis snart 15 og 13 år, 6, 3 og 1 år :)

Skrevet

Gratulerer!!! Har seks barn og sistemann på vei <3 18, 15,15, 12, 8, 5 :)

Skrevet

Gratulerer, kjempegøy med en liten gjeng :)

Mine er 10,5 år, 8 år, 4,5 år og 3 år gamle. Her er også eldste en ressurs, er kjempeflink til å leke med å ta vare på de minste..

Skrevet (endret)

10, 7, 6 og 1 år, alle leker med 1 åringen og alt er bare fryd! :) Spekulerer litt på når nr 5 skal komme, hehe..

Gratulerer! :)

Endret av Vossafår
Skrevet

Gratulerer! Kjekt med en gjeng med unger i hus:) Her er de 15,13,9 og 2.

Skrevet

Vi har tre på 7,12 og 14. Nr 4 kommer i mai. Ikke planlagt men veldig velkommen.

Skrevet

Så hyggelig, gratulerer! Jeg har selv testet positivt i dag, og dette blir også nr. fire. Kjempe spennende! Vi har barn på 13,8 og 4 fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...