mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 guttungen har øyebetennelse igjen, skikkelig ille. Hadde øyedråper igjen siden sist, så har begynt med det nå i dag. Men er det ikke noen andre ting som og funker? Mener å ha hørt en gang at en kan vaske øye med camille te bland annet. Det er så mye betennelse som kommer ut at får ikke vaska bort alt med vanlig klut og vann.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Uff, gutten min hadde det samme for en uke siden. Snakket med lege om det, fikk ikke noe mot det fordi de mente at det var virus. Men legen anbefalte meg å vaske øynene med saltvannsdråper, at eg skulle bruke mesoft servietter staden for bomull, og vaske ytterst til inderst i øyekroken. Håper du forstår hva eg mener Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Kjøp pipetter med saltvannsdråper på apoteket. Du kan skylle øyet med dette og også løse opp størknet puss når ungen har sovet. Sånne har jeg alltid i hus, veldig greit når ungene får grus eller bøss i øyet også. http://www.vitusapot...PID-901653.aspx
Influences Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Kamille te... brukte det på sønnen min, da forsvant det=)
dincene Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 kamille te, mora mi har det altid brukt på oss.
Gjest yrild Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Vaske med kamillete eller svart te. Eller saltvann kjøpt på apoteket. Hvis det ikke blir bedre etter tre-fire dager burde du få en lege til å se på det igjen for da kan det være bakterielt og være nødvendig med antibiotikadråper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå