Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 ........"barnslige" innleggene her inne. - som lurer på når Nav har utbetalinger( hvorfor ikke gå på siden deres?) - Krangel med barnefar vedr de idiotiske bekymringer? - Venninner som gjør ditt & datt..... - Som skal kontakte barnevern fordi ungen får sjokoladepålegg på brødskiva m.m Mye av dette tøvet, gjør at jeg tror det er gjeng fjortisser her inne, enn voksne mammar Ha en flotters lørdag
Gjest Miryks Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Hvor gammel er du da, som tydeligvis ikke har en eneste plage i livet, ikke lurer på noe og som føler deg såpass ovenpå?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Hvor gammel er du, som ikke vet hvordan "fjortis" skrives i flertall?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Helt enig i! Av og til virker som om folk sitter her og legger inn nye tråder om alt som skjer rett foran nesa demmes! Ungen har blitt frastjålet klær, en anna har ikke fått sine egne klær på seg, rosiner er farlige, på parkeringsplassen hørte jeg ei mor som kjefta på ungen.... osv.... Men men, nå kommer vel en gjeng som skal angripe meg for å ha sagt dette Tar med et klype salt jeg!
Gjest sandyBay1 Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 He he kult skrevet Har stusset over mye rart her inne selv. Ingen er perfekte og alle kan feile, og klikke i vinkler noen ganger. Selv har jeg kjeftet på ungene, fått knips over handa si når de har "klådd" på ting de ikke har noe med å røre. Sendt de til besteforeldre fra de er 2 uker gml, av ymse årsaker. Sendt de "alene" ut i den store verden med idrettslaget sitt fra de er 10 år gml, og KUN 1 voksenperson som trener( og som ikke er barnepike for de) Og det værste av alt..... de to eldste som den gang var 14 og 16 år var hjemme alene i en uke mens jeg & minsten reiste til syden. ( hadde ikke gått med 12 åringen nei!!!) Selvstendige barn har jeg fått og tjener sine egne kr med at de er trenere innen sin idrett Og jammen har de vokst opp til å bli staute kjekke gutter/ menn!!! Tror ting blir lettere hvis man stoler på seg selv og ikke "hører" på alle andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå