Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Ble det verre å komme seg etterpå, eller ikke noe forskjell? Jeg vurderer å ta imot tilbudet nemlig.,,
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 samme her...har ikke hørt at d tar lengre tid å komme seg etterpå nei, håper noen med erfaring kan svare?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Min mor hadde 4 barn da.. Men hun fikk vaske og handlehjelp de første 3 mnd pga snittet ikke skulle gå opp igjen. Hun skulle jo ikke bære tungt. men det er jo snart 22 år siden
Gjest sandyBay1 Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Skal steriliserer meg nå, ved mitt fjerde k.s. Og regner ikke med at det skal gjøre mere vondt enn noe annet. Skal jo bare brenne over egglederene.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Jeg tok ks da jeg fikk fjerde barnet og ble sterilisert i samme slengen. Var oppe og dusjet, stelte ungen selv osv 12 timer etter snittet jeg, tror ikke at de brenner over egglederne har noe å si for helingsprosessen altså.
Hildemor fra vest Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg steriliserte meg og samtidig med mitt 4 keisersnitt. Merket ingen forskjell fra de andre operasjonene. I årene i ettertid har jeg hatt veldig kraftig mens og blødning og brun utflod men jeg har forstått at dette skyldes at jeg ikke bruker prevansjon og at jeg nærmer meg overgangsalderen. Har fått anbefalt hormonspiral men har ikke gjort mer ut av det. Lykke til:-) Endret 11. mars 2012 av Hildemor fra vest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå