Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Ella?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint. Men veldig mye brukt også.

Skrevet

Jeg liker det godt, og mye pga at jeg ikke vet om en eneste som heter det... så kan ikke være så mye brukt? Er 3000 et eller annet i norge som heter det bare...

Skrevet

Vi har det på første plass på listen vår, men har ikke bestemt oss helt siden det er så mange andre som heter det.

Skrevet

Bare i Bhg til jr er det 3 som heter det, men de er ikke så store da. Mellom 1 og 3 år tenker jeg.

Kan hende det er mer brukt her ?

Skrevet

Her er det heller ingen som heter det... liker navnet godt! :)

Kan jo ikke være så mange som heter det, hvis ssb opplyser om at det er rundt 3000 som har det som navn...

Skrevet

Jeg kjenner to Ella. Fint navn, men pga personlige assosiasjoner liker jeg det ikke lenger.

Skrevet

Nydelig navn det :) men, tror det er et navn som er ganske mye brukt nå...

Skrevet

Fint. Men når et navn blir veldig i vinden så mister det litt skjønnhet og tyngde synes jeg.

Kjenner maaaange Ella nå.

Skrevet

Her er det heller ingen som heter det... liker navnet godt! :)

Kan jo ikke være så mange som heter det, hvis ssb opplyser om at det er rundt 3000 som har det som navn...

Ikke la deg lure av statistikk.

Når alle har fått navnet de siste 5 årene så blir det mange i hennes generasjon. Og mange vil velge det fremover.

7000 har navnet til min datter. Men der er navnet jevnt fordelt på mennesker fra 100 til 0, uten navntopp. Så navnet er ikke mye i bruk her men ikke nytt og rart.

Skrevet

Liker det! Min yngste datter heter det. :) Hun er 2 år. Jeg tenkte at det var litt for poppis, men pappaen likte det så godt, at jeg lot han få bestemme. :)

Ser på ssb at navnet ligger på 19.plass, men at det har hatt ei stigende kurve. Fremdeles er det likevel navn som Emma, Nora, Sara, Sofie, Linnea, Ingrid, Tea, Lea osv. som ligger på topp 10.

Forøvrig er det ingen i barnehagen hennes, eller i vår omgangskrets som heter Ella.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...