Bustehue Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Guttungen har hatt det, og jeg har trodd lenge at jeg har klart det kunststykket å ikke bli smittet... Neida.. Nå har det kommet for fullt hos meg også. Nå ligger jeg her og kaldsvetter. Barnetv står på i alle rom. Gutten virrer rundt og er rastløs, kjeder seg. Såvidt jeg klarer å reise meg. Digg å skifte bæsjebleie i denne tilstanden. Må innrømme at det var litt lettere da han var syk og jeg var frisk. Huff, det var en stygg tanke... Jeg trenger trøst Og tar gjerne imot noen tips, hvis noen har en supersmart måte å få aktivisert en toåring uten å bevege seg så altfor mye. ;-)
#Ariadne# Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Uff, føler virkelig med deg !! Ingen som kan avlaste deg litt ?
Bustehue Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2012 Takk Mannen er bortreist. Har ingen som jeg kan spørre, særlig mtp. at guttungen fremdeles har litt løs avf. Ingen som vil passe han og bli smittet selv tipper jeg.. Nå er det snart tid for formiddagshvilen hans.. Får sove litt da, og håpe på å være litt bedre form når vi våkner igjen.
Kanelbulle Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 All sympati!! Her fikk vi begge to spysyken, samtidig som lillen hadde 39 graders feber og bare ville amme og bysses hele natten. Vi løp begge i skytteltrafikk mellom hans rom og do... Og jeg ammet med en bøtte ved siden av. Not my proudest moment... men likk tragikomisk sån i etterkant. Det var enklere å være syk før man fikk barn, ja...
Bustehue Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2012 Takker for all sympati, det hjelper Guttungen har vært så grei at han sov fra halv 11 til nå (!). Så jeg har fått sovet og kommet meg litt nå. Det var deilig det Føler meg mye bedre akk nå.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Du har så absolutt min medfølelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå