Gå til innhold

Har du noen "hemmelige" artister du liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Shaggy, og Dr.Alban de store hittene de hadde. Liker også noen av låtene til 50cent, ... men det tør jeg da ikke å si til noen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bjørn Rosenstrøm her ;) ikke mange som vet det, kanskje 2 stk fra videregående, men det er mange år siden jeg gikk der;) kommer ikke til å nekte hvis noen spør, men løper ikke etter folk å sier det heller.. hehe..

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fortsatt (innimellom) hører på Justin Bieber og Baby baby.. hehe.. Og så går det i one direction. Har en fjortis i hus, så da er det det som gjaller igjennom huset her ;)

Skrevet

Jeg synes den Grand Prix låta til A1 var ganske fengende, og har søkt den opp på You Tube. Men det sier jeg ikke til NOEN jeg kjenner (rødne).

Skrevet

hehe, her går det mye i Hans Rotmo, Too far gone og Sie gubba, når jeg er hjemme alene og vasker hus :P

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg syns vikingarna er ganske fengene.Har også en uvane med å synge på sabeltann sanger når jeg gjør husarbeid.

Skrevet

Adele.. Ikke stuerent i mine kretser, men jeg kan altså ikke få nok.. Har lastet ned noen plater på ipoden min, og den er bare min og ingen hører på den enn meg..

Skrevet

Ikke så mye en artist, men har hatt en hemmelig greie for Pamela Anderson (siden 90tallet) og synes fremdeles hun er en vakker og kul dame, men det er så mange som synes hun er tacky, så det hoolder jeg for meg selv.

Skrevet

Dette var en morsom tråd..

Jeg liker å høre på Contry..

Skrevet

Gartnerlosjen .

DDE

Div rocke ballader fra 80 tallet

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Kom på en ting til;

Om jeg er i skikkelig barnslig humør så kan jeg sette på Prima Vera, men DET sier jeg ikke høyt.. hehehehe

Postgirobygget har også sanger jeg kan finne på å søke opp. For gamledagers skyld ;)

Men generelt mye artig man kan finne på youtube ;)

Skrevet

Det meste av det dere skriver er da vanlig musikk?

Sie Gubbam, DDE, postgirpobygget, hans rotmo, prima vera... Trodde det var vanlig vorspielmusikk jeg... Hehe!

Likte veeeeldig godt Kelly Family i ungdommen, og det hender jeg lurer på hvor den cd'en jeg hadde har tatt veien!

Men det snakker je ikke så mye om gitt. ;-)

Skrevet

VASSENDGUTANE :D

Er i fra Ørsta, og da må man like de.. he he :D

Skrevet

Vassendgutane kan jeg høre på også! Det sier jeg ikke så høyt. Måtte dra og høre på de en gang de spilte live :P

Skrevet

Adele.. Ikke stuerent i mine kretser, men jeg kan altså ikke få nok.. Har lastet ned noen plater på ipoden min, og den er bare min og ingen hører på den enn meg..

Jøss, hvilke kretser må man vanke i for at ikke Adele skal være stuerent?

Skrevet

Carola og baby til justin bieber,

hilsen mor som er 41 år :P

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jøss, hvilke kretser må man vanke i for at ikke Adele skal være stuerent?

Det samme tenkte jeg...

Skrevet

er ikke akkurat en hemmelighet, men jeg er helt betatt av Christina aguilera:) Dama kan pokkermeg synge. ikke passende i min krets, her går det mest i rock ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...