Gå til innhold

Reise fra 6 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å reise i bryllup når poden er ca 6 mnd. Blir da til at bestemor er barnevakt hjemme hos oss fra formiddag/lunsjtider på lørdag og frem til søndag kveld (etter han har lagt seg).

Han tar flaske og spiser grøt, jeg kan pumpe når jeg er borte.

Hvordan fungerer dette med tilknytning - her blir jo både mor og far borte i over ett døgn...

Er så i tvil.... Er det greit syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da ikke finne på å spørre om dette her! Kommer til å få svar som om at barnet vil bli tilknytningsforstyrret og barnevern og undersøkelser og utredninger og BUP og VOP resten av livet!!

Reis i bryllup!

Skrevet

Du må da ikke finne på å spørre om dette her! Kommer til å få svar som om at barnet vil bli tilknytningsforstyrret og barnevern og undersøkelser og utredninger og BUP og VOP resten av livet!!

Reis i bryllup!

Enig! Det er viktig å hylle de som drar fra barna sine og å rakke ned på dem som ikke vil reise fra en liten baby.

HYLL HYLL !

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Reis med god samvittighet:) det gjorde jeg da mini var 6 mnd i to netter, det gikk så bra så:)

Barnet vil jo ha det fint med besteforeldrene :)

Skrevet

Reis i bryllup!

Enig! Det er viktig å hylle de som drar fra barna sine og å rakke ned på dem som ikke vil reise fra en liten baby.

HYLL HYLL !

Er du helt blåst? Handler jo ikke om å rakke ned på de som ikke vil reise fra en liten baby....

Skrevet

Reis i bryllup!

HYLL HYLL !

Er du helt blåst? Handler jo ikke om å rakke ned på de som ikke vil reise fra en liten baby....

Og det er ikke en LITEN baby, det er en baby på 6 mnd...

Skrevet

Synes du kan reise med god samvittighet, dersom dette er noe du ønsker. Om du er borte ett døgn fra en 6mnds gammle baby, så vil det nok ikke gjøres uopprettelige skader!

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Vet du, Bitthen, det samme tenkte jeg.. Here we go again, liksom..

Jeg mener ikke å være spydig nå, men om dere ikke hadde hengt her inne på bim/dib, hadde dette i det hele tatt vært en problemstilling? Jeg føler nemlig at folk blir litt farget av andres meninger her inne, og ikke tør å ta en avgjørelse selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...