Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal man sette grensa i forhold til svigermor ? Hvor mye skal man godta? Når bør man innse at det er over med mannen sin, dersom han nekter å gjøre noe som helst med problemet ? Saken kort sagt. Svigermor tar seg til rette. Viser ingen respekt for meg. Har stjålet penger opptil flere ganger av meg. Lyver til meg og mannen. Men han sier. Hun er bare slik , hun beskytter bare seg selv osv. Hun sier ikke hei , hilser på da vi møtes alene. Men er smørblid om han er i nærheten. Hun gjør ting som er sagt klart ifra at ikke er ønskelig. For å så ( gang på gang ) si , jeg visste ikke at det ikke er greit osv. Ringer i tide og utide. Eller bare dukker opp. Begynner å bli nok for meg. Men er jo glad i mannen min. Hva gjør jeg for å enten få han til å forstå, eller " må jeg få han til å ta mora på fersken ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjuveri og løgn godtar jeg ikke fra noen. Jeg hadde gitt han beskjed om at hun ikke var velkommen innenfor døra, og at han fikk dra alene til henne om han ønsket kontakt med henne. Først ved tydelige tegn til bot og bedring kunne dette taes opp til ny vurdering.

Skrevet

Tjuveri og løgn godtar jeg ikke fra noen. Jeg hadde gitt han beskjed om at hun ikke var velkommen innenfor døra, og at han fikk dra alene til henne om han ønsket kontakt med henne. Først ved tydelige tegn til bot og bedring kunne dette taes opp til ny vurdering.

Desverre er det slik at han ikke ser det slik at hun lyver. Da han mener hun kun smålyver for å beskytte seg selv. Ang pengene , så betalte hun tilbake etter mye om og men. Og han mener da det skal sees på som et lån. Jeg hat store vanskeligheter med å få han til å forstå forskjellen på ting da det kommer til hans mor. Er veldig fortvilt. Fordi selvsagt skaper dette mye bråk oss i mellom. Problemet er at hun er så flink en skuespiller. Hun er så snill, god og ikke måte på til uskyldig da han er tilstede. Men straks han ikke er der forandrer hun seg. Men dette tror han selvsagt ikke på da jeg , samt kona til hans bror forteller han dette gang på gang. Han mener da vi " fyrer opp hverandre med hat for hans mor. Dette stemmer aldeles ikke. Alt vi ønsker er ro og fred. Beklager at dette ble langt. Mye frustrasjon her. HI
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Du får be moren din være sånn mot han. Kanskje han da fater problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...