Aprilripsen Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Noen som har erfaring med wallstickers på panelplater? Driver å bygger på huset med bl.a to soverom. Har brukt panelplater som vi har malt sjøl (så de har ikke den helt glatte overflata som de ferdigmalte har).... Fungerer det med de mellomromma/profilen på platene liksom, eller må det være helt rette/glatte flater?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Vi har det på barnerommet, hvor det er glatte gipsvegger. De fungerer jo som klistremerker, så om motivet er større en bredden på panelplatene vil det bli vanskelig å feste de...Tror det vil krølle seg om man forsøker å dytte de inn i sprekker/mellomrom. Men kan jo fungere enten på lerrett, møbler (skap,seng osv) eller små motiver.
karen83 Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Vi har wallstickers på malt panel,ikke noe problem
mamma snart til 3:) Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Har oxo d på barna sine soverom. Der har vi panelplater å syns d ble fint jeg:) Så gå for det du:)
Aprilripsen Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2012 Takk for tilbakemld! Tips til noen fine noen for kombinert jente- og gutterom? Rommet er lysegrønt...
:) liris Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Ikke noe problem på panelplater. Du kan jo velge om du vil feste dem i mellomromma, eller bare ha dem stramt over - altså til neste plate. Blir fint uansett
:) liris Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Søk på wallstickers på nettet.. der finnes det en del sider som faktisk har greie priser evt. gode tilbud. Ellers synes jeg de ofte er veldig dyre. Så oxo noen billige på Norli bokhandel tror jeg det var.. Bare å lete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå