Gå til innhold

Bekymret ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for en kort tid siden her operert bort en tumor. Når jeg leser om en slik tumor som jeg hadde så er det ikke oppløftende. Den var fast, klødde, satt fast i vevet irundt og var lyse lilla i fargen (i vevet den satt fast i). Legen som opererte tok vekk MYE vev for å få med seg alt slik at dette ikke skulle spre seg. Har ikke fått noe resultat enda men det er gått knappe 2 uker siden den ble fjernet. Det jeg går å undres på er om man virkelig kan rundt med ondartet svulst/kreft uten i det minste å være syk på noen måte. Jeg er frisk som en fisk og er ikke noe dårlig på noe vis. Jeg er ikke så veldig bekymret for dette (kanskje litt) men jeg lurer litt generelt på egentlig, om man virkelig kan være frisk og oppegående å plutselig få beskjed om at man har kreft. Eller er man som regel dårlig i forkant og over en lengre tid og at det slik det blir oppdaget?

Har også fått beksjed om å komme på hyppige kontroller hvert år for å sjekke om flere slike tumorer kommer tilbake, da det var fare for det vist nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette vet jeg ikke noe om, men jeg vil gjerne sende deg en liten klem! ser ut som om du trenger det naa. Prøv aa ikke lese saa mye paa nettet, snakk heller med legen naar du faar svarene. Man kan bli gal av alt som staar paa nettet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...