Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Det har jeg av og til og sexen er bedre enn noen gang. Hvis ja, er dere i et nytt forhold?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor i all verden skulle jeg gidde det? Been there done that og det eneste det gjør er å hindre en i å gå videre med livet sitt. Og er man i tillegg i et nytt forhold, så er det jo bare korka å holde på sånn, for ikke å snakke om hurpete overfor ny kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Ja, hver gang han kommer på besøk. Ca. en gang i året. Han er den beste jeg har hatt. Han er så digg.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 For mange år siden hadde jeg sex med en ex mange ganger...var ikke noe å anbefale...tok meg enda lengre tid å komme over han....
Gjøkeredet③ Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Hvis man er i et nytt forhold betegnes det vel gjerne som utroskap? Er det ikke en grunn til at de er x'er
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Jeg hadde sex med eksen en gang, ble dermed minnet om hva jeg gikk glipp av, og så var han ingen eks lenger.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Min ene ex hadde jeg sex med når det passet seg før, vi var begge single og for oss var det veldig praktisk å ha sex sammen når vi ville. Nå har jeg mann, så sex har jeg ikke med min ex lenger. Men vi deler en flaske vin, kryper tett inntil i sofaen og ser på en jentefilm på tv om han kommer på besøk. Min mann rømmer stua, for orker ikke å se på jentefilm. Min mann syns det er supert jeg har noen å se slike filmer med, for da slipper han. Men nå har de to også ett velig ok forhold, de finner på ting sammen de to også. (han er ikke far til mine barn, men min første kjæreste fra ungdomskolen. Mannen jeg aldri vil miste ut av mitt liv, men vi passet ikke som kjærester. Skiltes som bedre venner enn når vi var sammen)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Det har jeg av og til og sexen er bedre enn noen gang. Hvis ja, er dere i et nytt forhold? Min nåværende godtar ikke at jeg ligger med andre. Å nei, har ikke sex med eksen. Hadde sikkert vært artig etter 20 år da hehe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har sex med eksen og har hatt det med flere av eksene mine og... Jeg har litt vanskelig for å gi slipp rett og slett... Men ikke om jeg hadde forelsket meg i en ny... Da er jeg en en enmannskvinne
Influences Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Jeg hadde sex med eksen en gang, ble dermed minnet om hva jeg gikk glipp av, og så var han ingen eks lenger. Samme her:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #11 Skrevet 10. mars 2012 Ja, jeg har sex sex med eksen noen ganger, og ja, jeg har samboer og barn... Sexen med exen er mye bedre enn sexen med samboern! Jeg og exen er på en måte enda "forelsket", og vi har veldig intim, følsom og elskverdig sex. Men vi fungerer ikke som par, og det er greit. Forholdet til min samboer er stabilt, og vi fungerer godt som "team", vi trives godt sammen og tar godt vare på hverandre. Sexen er et behov som må tilfredsstilles, og består av "rutine-messige knull". Min samboer er faktisk bedre i senga enn exen, men det er noe som mangler!! Derfor knuller jeg samboeren, og elsker med eksen! Jeg har vært sammen med min nåværende samboer i 4 år, og jeg har hatt sex med exen i 8 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå