Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Har et barn på 5år, da jeg gikk gravid med henne, hadde jeg nesten ikke mage, kunne gå med vanlige bukser til jeg var over halvveis. Nå er jeg 7uker på vei, jeg føler meg som en hval (og jeg er høy og slank). Har måtte gå til innkjøp av mammabukser, og har problemer med å skjule det fra omverden. Til og med datteren min har spurt om jeg har "laget baby nå". Hehe:) Men hva er det egentlig som gjør at magen buler sånn? Jeg vet jo at babyen er 1cm, hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Hm...er nok veldig individuelt. Jeg var veldig liten med begge egentlig..men ekstra liten med barn num 2...og det var samme kjønn og de var like store også Med nummer 2 så viste ikke magen min før jeg var 6-7 mnd på vei..og da hvis jeg gikk i strame klær...med nummer 1 kunne du se det litt når jeg var 5 mnd på vei., men ser på bilder at jeg var litt mindre med 2 mann ja...
Mamma´n til lillemor Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er akkurat lik denne gangen som forrige, er 30 uker nå. Vet mange sier de får magen raskere gang nr to, men jeg gjorde ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå