Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Eller er det litt artig navn? Ikke så mange som heter det i dag da
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Eller er det litt artig navn? Ikke så mange som heter det i dag da Neeeei, har vel hørt værre, kjenner faktisk en søt liten Laurits. Funker fint på ham. Tror det blir flere og flere etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Ikke helt på trynet. Ikke min smak. Liker du/dere det, så gå for det.
År og dag Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Synes ikke det er på trynet, likte det. Et annet navn jeg smaker på for tiden er Berger.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Har en liten Iver fra før, så det vil jo passe med han også. Kjenner bare en gammel mann på 90 som heter det, men tror det nok kan bli poppis om ikke for lenge. Men ikke så mange pr i dag. Først tenkte jeg: Neehei, men nå synes jeg egentlig det er litt kult. Med -S ja, ikke -Z. Men veldig kjekt å vite hva andre synes, for jeg bryr meg faktisk om hva andre synes om navnet til ungen min Hi
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Har en liten Iver fra før, så det vil jo passe med han også. Kjenner bare en gammel mann på 90 som heter det, men tror det nok kan bli poppis om ikke for lenge. Men ikke så mange pr i dag. Først tenkte jeg: Neehei, men nå synes jeg egentlig det er litt kult. Med -S ja, ikke -Z. Men veldig kjekt å vite hva andre synes, for jeg bryr meg faktisk om hva andre synes om navnet til ungen min Hi
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Ja. Men det er fordi jeg ikke liker navnet om det så hadde vært til barn nummer 10 Liker ikke Linus heller..noe som jeg føler er litt samme duren....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Ingenting galt med Laurits! Noen jeg kjenner valgte Lavrans på sin baby og etter å ha tygd litt på det liker jeg bare navnet mer og mer. Mange fine spesielle navn!!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #15 Skrevet 9. mars 2012 Ja. Men det er fordi jeg ikke liker navnet om det så hadde vært til barn nummer 10 Liker ikke Linus heller..noe som jeg føler er litt samme duren.... Laurits er jo et gammelt navn da, Linus er et nytt Kanskje vanligere med Z enn S
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mars 2012 #16 Skrevet 9. mars 2012 Jeg liker det. Men så heter pappaen min Laurits, så jeg er vel lit subjektiv der.
Tauriel Skrevet 9. mars 2012 #17 Skrevet 9. mars 2012 Tippolderfaren min (eller noe sånt) het Laurtz Syns det er et fint navn jeg
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 Laurits er fint, og Lavrans er enda finere. Gå for Laurits, du, deilig forfriskende i horden av alle nye dillenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå