Gå til innhold

Helt på trynet å kalle lillebror for Laurits??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det litt artig navn? Ikke så mange som heter det i dag da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er det litt artig navn? Ikke så mange som heter det i dag da :)

Neeeei, har vel hørt værre, kjenner faktisk en søt liten Laurits. Funker fint på ham. Tror det blir flere og flere etterhvert.

Skrevet

Ikke helt på trynet. Ikke min smak. Liker du/dere det, så gå for det.

Skrevet

Synes ikke det er på trynet, likte det. Et annet navn jeg smaker på for tiden er Berger.

Skrevet

Ja, det syns jeg. Mye bedre med Lauritz ;)

Skrevet

Liker det, jeg. Med S, ikke Z.

Skrevet

Har en liten Iver fra før, så det vil jo passe med han også. Kjenner bare en gammel mann på 90 som heter det, men tror det nok kan bli poppis om ikke for lenge. Men ikke så mange pr i dag. Først tenkte jeg: Neehei, men nå synes jeg egentlig det er litt kult. Med -S ja, ikke -Z. :)

Men veldig kjekt å vite hva andre synes, for jeg bryr meg faktisk om hva andre synes om navnet til ungen min ;)

Hi

Skrevet

Har en liten Iver fra før, så det vil jo passe med han også. Kjenner bare en gammel mann på 90 som heter det, men tror det nok kan bli poppis om ikke for lenge. Men ikke så mange pr i dag. Først tenkte jeg: Neehei, men nå synes jeg egentlig det er litt kult. Med -S ja, ikke -Z. :)

Men veldig kjekt å vite hva andre synes, for jeg bryr meg faktisk om hva andre synes om navnet til ungen min ;)

Hi

Skrevet

Ja. Men det er fordi jeg ikke liker navnet om det så hadde vært til barn nummer 10 :P Liker ikke Linus heller..noe som jeg føler er litt samme duren....

Skrevet

Ingenting galt med Laurits! Noen jeg kjenner valgte Lavrans på sin baby og etter å ha tygd litt på det liker jeg bare navnet mer og mer. Mange fine spesielle navn!!! Lykke til!

Skrevet

Ja. Men det er fordi jeg ikke liker navnet om det så hadde vært til barn nummer 10 tongue.png Liker ikke Linus heller..noe som jeg føler er litt samme duren....

Laurits er jo et gammelt navn da, Linus er et nytt :P Kanskje vanligere med Z enn S :)

Skrevet

Jeg liker det. Men så heter pappaen min Laurits, så jeg er vel lit subjektiv der. ;)

Skrevet

Tippolderfaren min (eller noe sånt) het Laurtz ;)

Syns det er et fint navn jeg :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Laurits er fint, og Lavrans er enda finere. Gå for Laurits, du, deilig forfriskende i horden av alle nye dillenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...