Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Sitter og er gravid, oppi det hele har jeg et febersykt barn som har vært syk i 5 dager nå, så i dag fikk jeg hastetime til legen, barnefaren også kalt kjæresten min (som jeg vurderer å kvitte meg med) hadde planlakt sverigetur med noen jentevenner av seg i dag rundt samme tid som legetimen, han ble kjempe sint på meg fordi jeg tok henne med til legen fordi da ble han forsinka til sverigeturen!! I tillegg så måtte jeg innom et apotek for å hente resepten til dattra mi, og det tok apoteket 2,5 time å finne en tilsvarende medisin i og med at de var tom for den hun egentlig skulle få... Tror dere ikke han står å råkjefter på meg etterpå! Jeg ble på gråten, betyr virkelig dattra hannes så lite for han? Han hadde ikke sett henne på over 1 uke, å han klarer ikke engang å vise at han bryr seg om helsa hennes... også oppi det hele forlanger han 50-50 om jeg gjør det slutt! Herregud, jeg er helt fra meg jeg..
Minelly Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Hei Jeg skjønner godt din frustrasjon. Tonen i innlegget ditt hentyder at dere ikke har det så godt sammen for tiden. Jeg tenker det er lurt at du stiller deg selv et par spørsmål: 1.) Når startet problemene? 2.) Hvordan var forholdet deres og følelsene dine for ham før problemene begynte? 3.) Hvilke grunner har du for å "beholde" han, og hvilke grunner vil du si du har for å gå i fra han? 4) Hva kan du selv gjøre for å få ting på stell? ( litt Dr, Phil her - "vil man ha en forandring må man begynne med seg selv..". uten å antyde at du er roten til problemene her da ) familievernkontor har gratis hjelp til par som sliter. Absolutt verdt et besøk om dere ønsker å fortsette forholdet. Her kan dere få luftet de vonde følelsene med en nøytral tredjepart tilstede. Lykke til
4gull<3<3 Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Problemer eller ikke . synes han sin reaksjon var helt feil .Klart datteren kommer først , barna kommer alltid først unaset hva . Men som hun over sier sett deg ned å prøv å finne ut av ting og hva du / dere egentlig vill .
SuperMoM <3 Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Nå synes jeg i utgangspunktet at det er litt merkelig at han heller vil på tur sammens med jenter,enn å være hjemme med sine jenter. Og at han ble så sint fordi du var til legen med deres syke barn. Om han har for vane å oppføre seg sånn,så hadde ikke jeg orka. Ble også kjefta på at min eks. Veldig ofte ut blandt folk,og det er jo riktig så pinlig! Har 2 barn med ham,men han har de kun 8t i mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Vi er ganske ung i 20 årene begge to.. Takk for de tipsene der, kanskje familiværnkontoret er en god løsning alt startet vel etter svangerskapet..han var utro osv.. så ting er ikke så lett lenger.. men jeg elsket han før jeg ble gravid med 1 mann, gledet meg til vi skulle bli en familie...men sånn ble det ikke da.. Men når jeg fikk mitt første barn så innså jeg at jeg aldri hadde elsket han, jeg elsker barnet mitt, det gjør jeg. Har blitt såret av han mange ganger før, men når han ikke lenger bryr seg om barnet/barna sine, da skjenner jeg at jeg får ekstra vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå