Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Etter jeg begynte å jobbe går jeg konstant rundt med dårlig samvittighet. Syns jeg ser jenta mi altfor sjelden, i tillegg er jeg ofte litt sliten når jeg kommer hjem, så selv om jeg føler jeg bør ta helt over når jeg kommer hjem er det ikke alltid jeg orker dette. I tillegg har hun og pappaen vært syk to ganger pluss at jeg har vært syk to ganger selv siden jeg begynte å jobbe (er sykepleier så blir utsatt for en del på jobb) i januar! Er nå syk for andre gang på kun 2 uker og jeg vet de sliter på jobben, men ha omganssyken, så jeg vet jo at jeg ikke har noe valg. Men samvittigheten vet ikke det. Samvitigheten sier at jeg er syk for andre gang på kort tid, de trenger meg og jeg BURDE være der. I tillegg har lillemor hatt sååå lyst å være sammen med mamma i dag og har grått når jeg har gått for å legge meg, så jeg har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor henne også. Bare en utblåsning fra meg som syns litt synd på seg selv...
2 hjertegull :) Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Slikt går i bølgedaler! Og fra å være vant med å være hjemme til å begynne å jobbe, så er det en omstilling både for deg og henne.. Ikke ha dårlig samvittighet! Dere må bare gå dere inn i nye rutiner. Og slik er det hele tiden. Når man ser at det går bra, og den dårlige samvittigheten slipper taket, så kommer det noe annet (eks barnehagestart), så kommer samvittigheten tilbake.. Når det går bra er det noe annet igjen. Og før du vet ordet av det flytter hun hjemmefra Neida, men det går over.. Håper du blir fort frisk fra omgangssyken da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå