Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 jeg skulle sette meg ned og søke på universitetet nå nettopp, hadde sett at du kunne søke med min id og trodde det fungerte som med nav... d gjor det ikke måtte bestille pin koder som blir sendt i post innen 3 virkedager. fikk angst! fristen for å søke går ut på torsdag. hjepe meg tenk hvis jeg ikke rekker å få søke!!!! sitter med hjerte i halsen. er ikke sikkert jeg får mulighet til å søke på det jeg vil neste år......
petite fleur Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Er du helt sikker på at studiet har frist 15.. mars? De aller fleste studier har søknadsfrist 15. april. Sjekk en gang til
Gjest gry1986 Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Er du helt sikker på at studiet har frist 15.. mars? De aller fleste studier har søknadsfrist 15. april. Sjekk en gang til hi her var å sjekket... og det sto 15 april takk og lov at det bare var øynene mine som tuller!!! hehe sto en søknadsfris med mars både før og etter den jeg skulle ha så var nok derfor jeg klarte å lese mars. mannen sa det til meg og men var så bombesikker på at det sto mars at jeg ikke ville høre... off så dumt. takk for svar..... som gjorde at jeg doppelsjekka hehe
petite fleur Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Er du helt sikker på at studiet har frist 15.. mars? De aller fleste studier har søknadsfrist 15. april. Sjekk en gang til hi her var å sjekket... og det sto 15 april takk og lov at det bare var øynene mine som tuller!!! hehe sto en søknadsfris med mars både før og etter den jeg skulle ha så var nok derfor jeg klarte å lese mars. mannen sa det til meg og men var så bombesikker på at det sto mars at jeg ikke ville høre... off så dumt. takk for svar..... som gjorde at jeg doppelsjekka hehe For en lettelse, skikkelig surt å måtte vente et helt år liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå