Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Vår sønn på 15 mnd la inn dren i øret idag tidlig. I ettermiddag fikk barnet feber (38,4). Dette var etter at øre-nese-hals avdelingen hadde stengt så jeg fikk ikke kontakt med de. Gav han stikkpille kl 16, da gikk feberen ned. Han sover nå, men var inne å kjente på han nå nettopp, og han var ganske varm. Omtrent samme temperatur som før han fikk stikkpillen. Noen som vet om dette er normalt? Bør jeg ringe legevakt?
Blabb00 Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Ring legevakten du. Bedre å være på den sikre siden God bedring til gutten din
Blabb00 Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Jeg googlet det nå.. Men ser at det er vanlig med feber etter operasjon.. Opptil 1 1/2 døgn.. Men ring legevakten uansett for å være på den sikre siden
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Jeg googlet det nå.. Men ser at det er vanlig med feber etter operasjon.. Opptil 1 1/2 døgn.. Men ring legevakten uansett for å være på den sikre siden Takk for svar Ringte legevakten nå, de sa jeg skulle avvente å se. Det var visst ikke så veldig vanlig, men det skjedde innimellom. Og det kunne være at han rett og slett var blitt syk og at det ikke hadde noe med inngrepet å gjøre. Så nå vekker jeg han og gir han en stikkpille så satser vi på at temperaturen synker. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Det samme skjedde da sønnen min fikk lagt inn dren. Var feberfri dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå