Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Jeg ser flere her inne forteller om fødselsdepresjoner og "vanlige" depresjoner. Men hvordan VET dere at dere er deprimerte? Har dere vært til lege og fått diagnosen, eller bruker dere ordet på det å være årntlig lei seg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Jeg tror at når man er så sliten og nedfor at man ikke orker noe annet enn å bare være, og det varer en stund, så er man deprimert. Har opplevd det selv...gikk på en kjempesmell for noen år siden, og det var såvidt jeg maktet og ta meg av datteren min....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Når man begynner dagen altså våkner og er sur,lei, og bare helst vil sove bort dagen. At dette skjer over lengre tid. Har vært der noen ganger selv, men klarer alltid gjøre det jeg skal.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Har fått diagnose før, hos lege, etter 4 år med daglige skriketokter, men selvdiagnostiserte meg etterhvert med fødselsdepresjon. Så ikke det da det sto på, men så det i ettertid. Skreiv det på "sliten-kontoen" da det sto på som verst. Ser det lett nå i ettertid, men har heldigvis blitt kvitt dritten også. Nå er jeg heldigvis helt fin på alle måter.
Gjest Miryks Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Jeg tenner lett alle plugger, tåreslusene åpnes for ingenting. Jeg sovner når jeg legger meg ned (hvor som helst), er sliten uansett hvor mye søvn jeg får, eller om dosen er akkurat passe. Jeg tenker tanker jeg ikke vil ha om livet mitt som jeg vet jeg ikke mener. Har så klart vært hos lege og fått dette bekreftet, flere ganger. Både angst og depresjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå