Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 hvor lenge var dere kjærester før dere ble kjærester på FB? og hvordan ble dere det? snakket dere om det? hvem tok opp temaet? eller bare la en av dere den andre til som kjæreste?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Jeg skjønner at jeg er gammel, kjedelig og veldig veldig etablert.
Bustehue Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Først ringte jeg rundt til alle venninnene mine for å høre hva de syntes. Så skrev jeg en lapp og la i lomma til kjæresten hvor jeg spurte om vi skulle bli kjærester på facebook.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Først ringte jeg rundt til alle venninnene mine for å høre hva de syntes. Så skrev jeg en lapp og la i lomma til kjæresten hvor jeg spurte om vi skulle bli kjærester på facebook. hahaha.... nesten som meg bare at jeg ikke tør å ringe alle vennene mine, fordi de er lei av meg alt
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Hehe, hvis dette er grobunn for stor tankevirksomhet, så tipper jeg dere ikke har vært sammen lenge nok. Mitt tips: Ikke nevn kjærestestatusen din på face i det hele tatt, så slipper du å tenke på det.
Mrs. Zoidberg Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Vi hadde vært kjærester en stund og bodde sammen da facebook kom, så vi var vel kjærester der fra starten av
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Jeg som er ganske nysingel skjønner at jeg har en del mer å forholde meg til enn hva det var da jeg var singel sist
Kyllingbein Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Vi var kjærester i to år ca før vi ble det der. Da var jeg gravid. Greit å annonserere at jeg hadde kjæreste da-
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Jeg sendte han en lapp hvor det sto: Skal vi være kjærester? Kryss "ja" eller "nei" hehe.. Neida, men hva er problemstilling egentlig? Er dere kjærester, så er det vel bare å skrive det på facebook? Eller gjøre som mange andre, ikke ha noe "kjærestestatus" i det hele tatt? Ikke for å være frekk, men jeg får inntrykk av at dere kanskje er litt unge? For for oss Gæmlissene så er liksom ikke dette et stort tema
Gjest Mentha & Junior Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Gjorde det veldig enkelt en lett brisen kveld. Han skulle inn og sjekke en melding på face han hadde ventet på og på spøk sa jeg "ooh skal du inn og endre status til "in a relationship"?" Merk at da var vi ikke engang offisielt sammen. Men etter den setningen var vi plutselig det Så, det kan gjøres enkelt, eller det kan gjøres vanskelig. Men aller enklest gjøres det over et glass vin
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #13 Skrevet 10. mars 2012 Vi er nok gamle, om vi tolker det meste rett her inne i det minste Vi ble sammen, og vi la om sivilstatusen samtidig på FB. Men det skjedde vel over halvåret etter vi ble sammen Informerte da ingen på forhånd, for hvem til og hvorfor skulle vi det? Vet vi var barnslige, men det er da litt søtt til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå