Gå til innhold

er det noe på gang her nå ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sto opp i natt halv 4 med ryggsmerter å stram mage. har sia i natt hatt rier eller kynnere med 15 min mellomrom. noen som har noen forslag på å skikkelig tak på riene ??? begynner å bli ganske så lei nå. å korsryggen min gjør så vondt, å det gjør vondt nedover bena mine....

takker for gode svar.

ps, hadde myk mormun å 1 cm åpning forige søndag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg forrige fredag.. Eg går her desverre m stor mage endå!! Hadde 10min mellom hele ettermiddagen, natten og neste morgen. Så va d stopp!:(

Håpa ikkje d skjer m deg!! :)

Ska vell hjelpe m aktivitet.. Eller sex/orgasme om du orker d;)

Krysser fingre for at fødselen e i gang!! :) lykke til!!

Skrevet

off da :( får håpe det ikke gir seg men tar seg skikkelig opp med kraftige smerter ;) hehe nei sex blir det ikke hehe :P lykke til til deg å :) når har du termin ?

Skrevet

Termin 18mars så 9 dager til termin!! Hjelper ikkje at alle sier "du går nok ikkje til termin m nr3"

Hehe.. E vell bare å smøre seg m tolmodighet! Men e så KLAR for å bli FERDIG no :)

Når e din termin?

Skrevet

det sier alle til meg å hehe... så går bare å venter.. har termin 27 mars. men fikk beskjed av legen i går at hodet var festet å lå godt ned i bekkenet. han trodde at jeg kom til føde ganske snart...

Skrevet

Håper du er på føden no og har masse smerter!!! Hihi.. :D

Her er d påan igjen m sterke kynnere/svake rier m alt fra 10-5 min mellom!!! Håper ikkje d stopper opp denne gangen og men tør ikkje håpe for mye heller.. E ikkje verre enn at kan sove meg igjennom de endå, men våkner mye! Såå klar for babyen min no!!! :)

Skrevet

Spennende. Håper begge to ligger inne nå å føder jeg ;-) lykke til!

Skrevet

går nok hjemme ennå ja.... :( håper det tar seg skikkelig opp snart med smerter eller at vannet går i natt... hehe

Skrevet

Eg og!!! :( arg... Ingen tvil om at tredjemann er ein luring :)

Skrevet

off det er så drygt det her :(((( vil så gjærne ha ut jenta mi å holde ho... :)

Skrevet

Venter du endå? D gjør eg ;)

Skrevet

jepp det gjør jeg.... hehe ;)

fikk litt før med ho første så håper jeg får det nå å ;) hehe

Skrevet

Eg orker ikkje å tenke på overtid!! 6dager til termin no ..

Men tror eg må bare begynne å forberede meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...