Gå til innhold

Babyshopping!


CamillaJ

Anbefalte innlegg

Heisann og god fredag!

Når er det vanlig å begynne å handle inn utstyr? Vogn, stellebord, seng...For ikke å glemme klær?

Har termin 10.08, men har fortsatt ikke handlet en eneste ting. Ikke en body engang! Sent ute? Når begynte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var nok litt tidlig ute, men hadde ikke lyst til å vente. Har kjøpt nesten alt, mangler bare litt klær, bilsete og annet småstæsj :) Barnerommet står klart å venter på den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så koselig å handle inn til baby, nesten det morsomste ved å bli mor hi hi.

Jeg har greid å holde meg i skinnet, har og endel fra førstemann. Til uka skal vi på ordinær ultralyd så da kan det vel hende at jeg begunner å handle litt etterhvert. Har termin 22. De store tingene har vi, men skal dere kjøpe seng, vogn ol så er det vel greit å spre utgiftene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venta til ordinær ul med nr 1.. har no kjøpt 2 bodyer og i lue kunn pga de var på salg :P er i uke 11.. vil nok vente til er har vert på ul denne gangen og.. men greit og fordele det litt og kjøpe litt om gangen.. mye og handle på en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ordinær ultralyd den 22.3, så tenkte å sånn smått begynne å handle da.

Vil bare vite at alt er i orden, og tenker kanskje det blir mer naturlig å handle når man vet hvem man handler til?!

Mange sier de kan ikke forstå at jeg ikke har handlet noe enda, er jo tross alt snart halvveis!:P

Spennende når den første endelig er på vei!!! :D Tror kanskje ikke det er gått helt opp for oss enda:p

Har dere noen innvendinger om vogntype/merke? Bilstol osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte vogn i uke 12, fikk et tilbud vi ikke kunne gå glipp av ;)

Ellers så har vi det meste av ting etter jentene, seng, stellebord, vugge... Vi skal få låne bilsete :)

Så da er det spennende å se på ultralyden om vi må kjøpe gutteklær, ellers har vi MASSE klær etter jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet litt ull, er i uke 11 :) Men blir å handle vogn i juni, og seng, vugge og div har vi fra før:) Så det går bra :) Ellers blir det vel en del shopping når vi har vært på ordinær ul og vet kjønnet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet bilsete uke ca15...var på tilbud ;)

 

Ellers så blir jo dette jente nr 3 her i huset, så litt klær finnes jo;)

Men har nå handlet stellebord, seng/madrass og vogn.

Fått lånt vippestol og bæresele :)

 

Mangler litt klær og sengetøy. Blir å kosehandle framover. Prøver å fordele da formen ikke er suveren :( Uke 27 nå, forresten.

 

Koselig å pusle litt da :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet ingenting før uke 28! Ville ikke fordi da ble ventetiden så lang, var nesten slik at jeg nektet andre å kjøpe inn også. Nå er det tre uker til termin og alt er klart, og godt er det, for nå hadde jeg ikke orket noe voldsomt shoppingrace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er forskjellig når folk begynner å handle. Tenker også mye på ventiden...At det ikke skal ta så alt for lang tid før den kommer. å sitte der med en million nyaskede klær og ingen baby og putte inni høres rimelig kjedelig ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forrige gang, jeg pakket opp og ned klærne og koste meg masse med å kikke på dem.

Når babyen først kom ble det andre boller gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje kjøpt noko enno denne gongen - har masse frå sist og får låne/arve mykje denne gongen også. Er 17+5 i dag.

Har lagt inn autosøk på Finn for å kjøpe nytt bilsete og vogn - solgte setet sist og vogna som no 3 barn (arva sist) har brukt er vel slitt. Ellers blir det vel litt småting som blir kjøpt etterkvart - må vel supplere litt, men greit å vite kjønn først. Skal på ordinær ul 15.3 - snart der no....spent. Gleder oss sånn. No kjenner også mannen min sparka frå knøttet der inne. Masse aktivitet i perioder - ligger nok fint til for å kjenne det. Godt å kjenne at det er liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...