Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Altså datteren vår er 3 1/2 år og ikke tjukk, men kraftig. Hun har bred benbygning..men så har hun denne magen da..som tytter litt ut...bør jeg være bekymret? Hun får ikke godteri til hverdags, og drikker bare vann og litt juice/melk. Men hun får spise det hun vil i selskap, og får litt godteri og chips på lørdagen. Ellers spiser hun til hverdag: frokost: ganske mye kornblanding i barnehagen og en yoghurt (alltid sulten på morningne) lunsj: 2-3 skiver middag: ikke særlig mye, men kan spise en del om hun får tomatsuppe eller pølse som hun elsker. Er dette for mye?? Hun er aktiv og springer mye. Går ikke på noe aktiviteter enda men tenker å la henne begynne i turn til høsten. Hun bruker mest 104 i klær, men passer også søsteren sine 110 i klær og sikkert 116 i noen klær også....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Både jeg og faren var ganske lubne fra skolealder. Jeg er nå slank da jeg trener og passer på hva jeg spiser, faren er overvektig...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Er da et lite barn, hva har du tenkt å gjøre?? slanke henne????? høres kansje kvast ut,men ble litt oppgitt akkurat nå.
Diis80 Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 ikke bekymre deg -bare hun får normal sunn mat og ikke får gnu i seg masse snacks (kjeks og slik også) mellom måltidene og hver eneste dag, så går det seg til hun er jo så liten, kan ikke slanke små barn! en liten mage er bare sjarmerende -det har min datter på 5 også, og hun er ikke tjukk
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Har ei lubben jente, er ca. 107 cm og 19,5 kg. Hun er 4 år. Bruker for det meste 110 i klær, kan bruke noe i 104 og noe i 116. Var hos hs for et par mnd siden, og hun mente at det ikke var bekymringsverdig. Mi jente er også aktiv, glad i mat og spiser godt dersom hun får noe hun liker, og mindre om det ikke er favorittmaten. Jeg vil tro hun har et vanlig inntak av mat, og jeg prøver å være restriktiv med søtsaker - som du. Jeg satser på at hun vokser seg slankere etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå