Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Jenta vår på seks år, har siden i høst klaget over at det "bobler" nedentil. Hun går til stadighet og pirker og graver seg der nede. Dette begynte etter at hun hadde vært i syden med bestemoren og hennes samboer. Der hadde hun badet i klorvann og blitt sår nedentil men det hadde gått over. Har vært to ganger hos lege med henne, men legen sier det ikke var tegn til sårt eller infeksjon. Har levert urinprøve som var fin. Bruker en krem hver kveld, men ubehaget gir seg ikke. Det er ingen fare for at noe skummelt har skjedd med henne, noe overgrep av noe slag. Hva kan dette være? Når jeg spør henne hvor det "bobler", sier hun det er like over skjedeåpningen, rett under klitoris. Hun er litt rød, men det tror jeg er fordi hun pirker og graver seg der. Jeg har så vondt av henne da hun plages mye av dette og er ofte i dårlig humør pga det. Kan hun ikke få komme til en barnelege som kanskje kan finne ut av det? Må nok gå enda en gang til legen og be om hjelp
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Min dattr på 7 klager på det samme og har gjort det i fler år. Som de sa på hs å varierer det hvor fuktige vi jenter er. Om man i tillegg plukker litt så blir det mer fukt.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Stakar lille Om det har skjedd et overgrep så hadde nok legen sett det når han undersøkte henne, så det tror jeg du kan ta med ro. Ta henne gjerne til barnelege, en ny lege kan jo ha en annen innfallsvinkel på sakene, ev kan du høre med helsestasjonen. Skal du til barnelege må du kankje ha rekvisisjon fra fastlege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå