turbooglykkelig Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Har noen erfaringer med setefødsel dere vil dele med meg?
turbooglykkelig Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2012 Dytter denne... Fikk nemlig vite i går at jeg går en setefødsel i møte, og siden slimproppen gikk tirsdag kan det være ganske nært forestående... Gruer meg skikkelig!
Mammaigjen<3 Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Da jeg fikk tvillingene mine, kom jenta (som nr 2) i sete. Hele fødselen var over på 4 timer og er absolutt ikke den værste av mine fødsler. Jenta mi lagde en liten rift på innsiden av livmor i det hun kom ut, som legene besluttet å sy. Opplevde det helt greit å føde i sete. Hun var lita da 3300g lykke til
turbooglykkelig Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2012 Da jeg fikk tvillingene mine, kom jenta (som nr 2) i sete. Hele fødselen var over på 4 timer og er absolutt ikke den værste av mine fødsler. Jenta mi lagde en liten rift på innsiden av livmor i det hun kom ut, som legene besluttet å sy. Opplevde det helt greit å føde i sete. Hun var lita da 3300g lykke til Tusen takk for svar Dette er vårt 3. barn, så det vil vel mest sannsynlig gå bra. Han ble estimert til 2700g i går. Men jeg hadde en veldig tøff første fødsel og slet lenge med traumer etter denne. Nr 2 derimot kom fort og var en veldig fin opplevelse. Førstemann var 3655 og nr to var 2775. Blir fulgt opp av Embla (fødselangst-teamet på Ahus) og de lover meg veldig god oppfølging. På den ene siden vet jeg at jeg er i gode hender, men på den andre siden er jeg så fryktelig redd at jeg overhodet ikke har sovet noe i natt og klarer ikke tenke på noe annet... :/
Mammaigjen<3 Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Heldigvis pleier fødselshormonene å gjøre oss noe mer robuste, tenker da på når riene først er i gang. fødsel nummer tre pleier ofte å være noe kjapp også husker jeg at min jordmor sa. Lykke til!! Vondt å gå slik med fødselsangst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå