Gå til innhold

hva synes dere, navnevalg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

om disse navnene? Vi klarer ikke bestemme oss :)

Alexandra, Annicka eller Elina? :) Storebror heter Mathias..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Annicka kommer til å bli skrivet feil overalt.

Jeg liker vel Alexandra best av dem. Men i grunnen er alle 3 litt tunge å uttale, etter min smak da.

 

Hvilket av dei liker du best selv, når du har det sammens med etternavnet?

Endret av dincene
Skrevet

Mathias og Elina syns jeg var fine sammen :-)

Skrevet

Fine navn alle 4! :)

Skrevet

Hvorfor Annika med ck? Det staves normalt med k på svensk (og er et svensk navn)?

Skrevet

Jeg ville gått fot Anniken :-)

Skrevet

Fordi jeg likte annicka med ck best?! :P

Gjest Antarctica
Skrevet

Annika uten C! Koselig navn, tenker på Pippi og andre Lindgren-fortellinger.

Skrevet

Elina eller Annika med k, det enkle er ofte det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...