Ragdoll Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 om disse navnene? Vi klarer ikke bestemme oss Alexandra, Annicka eller Elina? Storebror heter Mathias..
dincene Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Annicka kommer til å bli skrivet feil overalt. Jeg liker vel Alexandra best av dem. Men i grunnen er alle 3 litt tunge å uttale, etter min smak da. Hvilket av dei liker du best selv, når du har det sammens med etternavnet? Endret 9. mars 2012 av dincene
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor Annika med ck? Det staves normalt med k på svensk (og er et svensk navn)?
Ragdoll Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2012 Fordi jeg likte annicka med ck best?!
Gjest Antarctica Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Annika uten C! Koselig navn, tenker på Pippi og andre Lindgren-fortellinger.
Vogndilla Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Elina eller Annika med k, det enkle er ofte det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå