Gå til innhold

Jeg HATER å ha barnefri helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna dro til pappan sin, og jeg sitter her å savner de.

HATER å ha barn med en eks, HATER å sende barna mellom oss, HATER å ikke ha barna her hele tiden!!

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BF føler det sikkert likens....tenk på han du!!

Skrevet

Kan være at han tenke akkurat det samme som deg å HI....

Skrevet

BF føler det sikkert likens....tenk på han du!!

De som har tenkt til å gi slike kommentarer burde virkelig la være å svare. Nedlatende og dumt.

Skrevet

Jeg råder deg til å ta grep og prøve å tilføre de helgene noe positivt. Jeg sier dette av egen erfaring. Gjør noe du liker, ta deg tid til deg selv. Vet at det ikke er lett når man bare savner barna, men det er så nedbrytende å bare sitte og savne. Rydd huset, gjør det fint rundt deg, ta et bad, les en god bok, lag god mat, inviter en venninne, gå på kino - you name it! Men prøv å tilføre helgen noe positivt. Det går lettere etter hvert.

Skrevet

Det heter LIKER ikke!

Værste jeg vet er når ungene kommer å sier jeg hater ditt, jeg hater datt.. Liker ikke, høres mye bedre ut.

Skrevet

Det heter LIKER ikke!

Værste jeg vet er når ungene kommer å sier jeg hater ditt, jeg hater datt.. Liker ikke, høres mye bedre ut.

Og det kan du si til ungene dine. Voksne damer står faktisk fritt til å velge hva de vil si.

Skrevet

Det heter LIKER ikke!

Det er en stor forskjell på liker og hater. I dette tilfelle så tror jeg HI hater, å ikke liker ikke!

Skrevet (endret)

Uff føler med deg hi ! Må være grusomt.. Men som hun over sier, prøv å fokusere på at du kan gjøre noe hyggelig for deg selv ! Sove leenge, sitte i sola og kose deg med en god bok, lage mat som du elsker og barna hater. Gjøre noe hyggelig med venninner . Vaske ned hus og handle inn mat til hele uka så alt praktisk er gjort til barna kommer hjem.

Lykke til, håper di får en fin helg :-)

Endret av #Ariadne#
Skrevet

Hvordan går det an å ikke like å ha barnefri helg???

Ser veldig frem til de barnefrie helgene mine. Da vet jeg at de har det kjempefint med en opplagt pappa og jeg får muligheten til å dyrke meg selv fullt og helt. Det er noe jeg ser frem til og det er da jeg lader opp til en ny periode med bare meg og barn.

Går på byen, treffer venninner, tar solarium, sover masse, går lange turer, shopper osv osv. Og plutselig er ungene her igjen.

Prøv å nyte livet litt mer og tenk på hvor heldig du er som faktisk har muligheten til å få helt fri en hel helg. Det er det ikke mange par som har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...