Gå til innhold

Influensa nå igjen? Farlig? Kan varme skade foster? :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det farlig og ha influensa når man er gravid? Er nå i uke 13 og har mer eller mindre vært syk av og på helt siden uke 6. Blir aldri helt frisk igjen. Legen sier at det går seg til. Jeg litt bekymra for at dette kan ha skadet babyen! Jeg har også et par ganger voknet mitt på natten med over 40 i feber og glovarm! Har lest at varme kan skade fosteret også? Så nå går jeg bare og bekymrer meg og vet ikke helt hva jeg skal tro. :( En kveld jeg frøs veldig så la jeg meg med varmeteppet på og skulle selvsakt skru det av når det hadde blitt litt varmt....så sovnet jeg :( voknet glovarm og våt av svette. Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og vært syk siden rundt uke 5/6, er nå 10+5... Har du veldig høy feber, bør du ta paracet... fosteret tåler paracet bedre enn høy feber, har jeg fått høre ihvertfall. håper du blir frisk snart, er helt forferdelig å gå rundt å være syk hele tiden. føler med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvert mye dårlig her å siden uke 8 . nå er jeg i uke 13+1 . men hadde en ul som var fin for 1,5 uke siden her så godt å se alt er i orden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...