Gå til innhold

Jeg har et monster

Anbefalte innlegg

Skrevet

av en fryser. Hva kan jeg fylle den med om ikke med en gang blir tatt opp og spist igjen? Lager jeg boller....så forsvinner det jo fortere enn svint...

Sånn som det er nå, så ser jeg bunnen på den...

Rydda og fant rabarbra fra i fjor og tyttebær fra året før...men det frister jo ikke mannen...så det tar han ikke av...

Skulle ha hatt muligheten til å kamuflere bollene, så han ikke lenger ser de!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mal bollene grønne før du fryser de, så ser de ut som monster-erter. Det skulle vel holde en bollemumsete mann unna.

Hvis ikke det hjelper, så putter du mannen oppi der...

Skrevet

Anbefaler du sens maling da eller? Eller går det fint med dekkbeis?

Skrevet

Bollebeis! Bare fordi ordet var helt fabelaktig! :D

Ellers kan du jo prøve deg frem med konditorfarge? Jeg brukte gul konditorfarge for å lage Lussekatter, i mangel på Safran, eller hva det nå er som lager den gule fargen. Funka som bare juling, og de rakk ikke frem til fryseren en gang. Så kanskje grønn farge gir motsatt effekt?

Skrevet (endret)

Putt de i en gammal isboks som du skriver rabarbra på ;)

Bolleis var en fantastisk ide. Jeg er ledig for prøvesmaking :D

Endret av ellen-propellen
Skrevet

God ide. :) Jeg har en sånn der diger Sodd-bøtte. De skal jeg putte boller i, uten bollebeis på.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hm her har vi en knøttliten fryser full av ting som aldri blir spist. Boller bakes ofte, men de når aldri frysern.

Skrevet

Nå driver ikke jeg med slike nymotens ting som wordfeud...men bollebeis må da bli akseptert some et nytt ord?

Skrevet

Nå driver ikke jeg med slike nymotens ting som wordfeud...men bollebeis må da bli akseptert some et nytt ord?

Den er jeg helt med på!

"Bollebeis, bollebeis, bollebeis!"

Vakkert! :)

Skrevet

Den er jeg helt med på!

"Bollebeis, bollebeis, bollebeis!"

Vakkert! :)

Heeeeeeeeeeeelt genialt! Hvor kan man søke for å få det godkjent som ord i ordboka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...