Rosepus™ Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 av en fryser. Hva kan jeg fylle den med om ikke med en gang blir tatt opp og spist igjen? Lager jeg boller....så forsvinner det jo fortere enn svint... Sånn som det er nå, så ser jeg bunnen på den... Rydda og fant rabarbra fra i fjor og tyttebær fra året før...men det frister jo ikke mannen...så det tar han ikke av... Skulle ha hatt muligheten til å kamuflere bollene, så han ikke lenger ser de!
Frenzia Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Mal bollene grønne før du fryser de, så ser de ut som monster-erter. Det skulle vel holde en bollemumsete mann unna. Hvis ikke det hjelper, så putter du mannen oppi der...
Rosepus™ Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2012 Anbefaler du sens maling da eller? Eller går det fint med dekkbeis?
Frenzia Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Bollebeis! Bare fordi ordet var helt fabelaktig! Ellers kan du jo prøve deg frem med konditorfarge? Jeg brukte gul konditorfarge for å lage Lussekatter, i mangel på Safran, eller hva det nå er som lager den gule fargen. Funka som bare juling, og de rakk ikke frem til fryseren en gang. Så kanskje grønn farge gir motsatt effekt?
ellen-propellen Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Putt de i en gammal isboks som du skriver rabarbra på Bolleis var en fantastisk ide. Jeg er ledig for prøvesmaking Endret 9. mars 2012 av ellen-propellen
Frenzia Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 God ide. Jeg har en sånn der diger Sodd-bøtte. De skal jeg putte boller i, uten bollebeis på.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Hm her har vi en knøttliten fryser full av ting som aldri blir spist. Boller bakes ofte, men de når aldri frysern.
Rosepus™ Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2012 Nå driver ikke jeg med slike nymotens ting som wordfeud...men bollebeis må da bli akseptert some et nytt ord?
Frenzia Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Nå driver ikke jeg med slike nymotens ting som wordfeud...men bollebeis må da bli akseptert some et nytt ord? Den er jeg helt med på! "Bollebeis, bollebeis, bollebeis!" Vakkert!
Rosepus™ Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2012 Nå driver ikke jeg med slike nymotens ting som wordfeud...men bollebeis må da bli akseptert some et nytt ord? Den er jeg helt med på! "Bollebeis, bollebeis, bollebeis!" Vakkert! Heeeeeeeeeeeelt genialt! Hvor kan man søke for å få det godkjent som ord i ordboka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå