Gå til innhold

barnehage påkledning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig som svikter når intelligente mennesker med utdannelse (pedagoger) klarer å kle på små barn dobbelt sett yttertøy og selv går uten jakke pga varmen.

Må sunn fornuft legges igjen på utsiden av døren til høyskolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta det opp med barnehagen!! Det ville jeg gjort samme dag eller dagen etter!

Skrevet

Hva er det som svikter når en mor ikke kan ta opp en slik "bagatell" med barnehagen, men må lufte det her med andre som ikke har muligheter å gjøre noe med det?

Skrevet

Jeg har tatt dette opp med barnehagen hver gang det skjer. Både høflig og rasende.

Jeg har tom tatt dette opp med styrer i barnehagen som en formell klage uten at det hjelper.

Jeg er ganske tydlig når jeg sier ifra, det er lenge siden jeg spurte pent.

HI

Skrevet

si ifra igjen. si ifra på en pen måte,ikke gi deg på dette.

vis barnet er gammelt nok til og vite litt om påkledning så kan du få barnet til og si ifra litt og.

Skrevet

Barnet er 2 og kan ikke si ifra. Problemet er jo at når barnet blir for varm, så blir barnet svett og da er det feber og øreverk innen ett døgn.

Fatter virkelig ikke at dette skal være så vanskelig av voksne mennesker å klare :(

Sa såklart ifra igjen og håper det hjelper en dag :(

HI

Skrevet

Prøv å henge fram yttertøyet barnet skal ha på den dagen (du ser jo fort hva slags vær det legger opp til å bli ved levering eller om du følger med på værmeldingen), og så pakker du resten vekk i skifteboksen og sier til de i bhg at DETTE er det barnet skal ha på seg ute, med mindre det styrtregner eller blir minusgrader. Kan hende det hjelper om de får det inn med teskje..?

Skrevet

HI-

jeg har ikke vært her inne så lenge men en ting har jeg lagt merke til, du har BARE problemer i livet ditt!!! Altid er det noe du er misfornøyd, noen gjør noe gale. Er du sånn fra naturen? Er det ingenting som er bra med livet da? Eller er det bare sånn at du ikke har noe anna å gjøre enn å sitte her å skrive om alt som er galt med?

Gjest Antarctica
Skrevet

HI-

jeg har ikke vært her inne så lenge men en ting har jeg lagt merke til, du har BARE problemer i livet ditt!!! Altid er det noe du er misfornøyd, noen gjør noe gale. Er du sånn fra naturen? Er det ingenting som er bra med livet da? Eller er det bare sånn at du ikke har noe anna å gjøre enn å sitte her å skrive om alt som er galt med?

 

Og du da Anonym? Som har postet 50 tusen meldinger? Syns du skal ta deg litt sammen! Mye sutring i dine meldinger også!

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

HI-

jeg har ikke vært her inne så lenge men en ting har jeg lagt merke til, du har BARE problemer i livet ditt!!! Altid er det noe du er misfornøyd, noen gjør noe gale. Er du sånn fra naturen? Er det ingenting som er bra med livet da? Eller er det bare sånn at du ikke har noe anna å gjøre enn å sitte her å skrive om alt som er galt med?

 

Og du da Anonym? Som har postet 50 tusen meldinger? Syns du skal ta deg litt sammen! Mye sutring i dine meldinger også!

 

Haha... Fantastisk :) Alltid like underholdende når disse kommentarene kommer, noen har liksom ikke skjønt greia.. hehe.. Jeg ler meg ihjæl ;)

Skrevet

HI-

jeg har ikke vært her inne så lenge men en ting har jeg lagt merke til, du har BARE problemer i livet ditt!!! Altid er det noe du er misfornøyd, noen gjør noe gale. Er du sånn fra naturen? Er det ingenting som er bra med livet da? Eller er det bare sånn at du ikke har noe anna å gjøre enn å sitte her å skrive om alt som er galt med?

 

Og du da Anonym? Som har postet 50 tusen meldinger? Syns du skal ta deg litt sammen! Mye sutring i dine meldinger også!

 

Ja vel, da oppfatter vi vel ting annerledes. ;) Hehe, kanskje det. Men jeg synes det er gale å gå å syte om hvordan andre gjør jobben sin hele tida. Man kan jo ta å snakke med dem, ikke det?

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

HI-

jeg har ikke vært her inne så lenge men en ting har jeg lagt merke til, du har BARE problemer i livet ditt!!! Altid er det noe du er misfornøyd, noen gjør noe gale. Er du sånn fra naturen? Er det ingenting som er bra med livet da? Eller er det bare sånn at du ikke har noe anna å gjøre enn å sitte her å skrive om alt som er galt med?

 

Og du da Anonym? Som har postet 50 tusen meldinger? Syns du skal ta deg litt sammen! Mye sutring i dine meldinger også!

 

Ja vel, da oppfatter vi vel ting annerledes. wink.png Hehe, kanskje det. Men jeg synes det er gale å gå å syte om hvordan andre gjør jobben sin hele tida. Man kan jo ta å snakke med dem, ikke det?

 

Har du fortsatt ikke skjønt at "anonym" ikke bare er én person? Eller fleiper du med oss nå? Ble litt usikker her.. hehehe

Skrevet

Yes, når man trykker på anonym, så får jo man opp alle meldingene som anynonyme brukere har lagt inn ;), ikke bare mine. Jeg har skjønt den jeg.

Gjest Antarctica
Skrevet

Yes, når man trykker på anonym, så får jo man opp alle meldingene som anynonyme brukere har lagt inn ;), ikke bare mine. Jeg har skjønt den jeg.

 

Har du kanskje også oppfattet at HI ikke står for Hilde Iversen?

Skrevet

Det eneste jeg refererte til var at det er flere innlegg som er skrevet under med HI, så tenkte jo jeg at det må vaere samme brukeren. Og dei alle innlegga er om andre som gjør dårlig jobb.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Fnise.

Hi er en forkortelse for Hovedinnlegger, altså den personen som har skrevet hovedinnlegget. Det første innelgget. Nettopp for at man ikke skal blande alle de anonyme som svarer med den som spurte om noe.

Skrevet

Fnise.

Hi er en forkortelse for Hovedinnlegger, altså den personen som har skrevet hovedinnlegget. Det første innelgget. Nettopp for at man ikke skal blande alle de anonyme som svarer med den som spurte om noe.

 

Det eneste jeg refererte til var at det er flere innlegg som er skrevet under med HI, så tenkte jo jeg at det må vaere samme brukeren. Og dei alle innlegga er om andre som gjør dårlig jobb.

 

Fnise.

Hi er en forkortelse for Hovedinnlegger, altså den personen som har skrevet hovedinnlegget. Det første innelgget. Nettopp for at man ikke skal blande alle de anonyme som svarer med den som spurte om noe.

 

 

Hahaha! ;)

Skrevet

Ja og hvis du går og ser på flere trådet på anonym forumet de siste dagene så er det denne personen HI som har bare negative innlegg om alt som er gale med alle rundt henne!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Ja og hvis du går og ser på flere trådet på anonym forumet de siste dagene så er det denne personen HI som har bare negative innlegg om alt som er gale med alle rundt henne!

 

Å kjære deg! Skjønner du enda ikke at HI ikke er EN person, men at alle som skriver et innlegg signerer oppfølgende svar med 'HI' for å tilkjennegi at de er trådstarter?

 

 

Skrevet

hahah dette kan bli en morsom tråd ;)

Skrevet

tilbake til deg HI: kanskje de gaar ut FØR det blir varmt, og ikke har tenkt paa at barnet ditt har paa seg saa mye klaer...

Skrevet

tilbake til deg HI: kanskje de gaar ut FØR det blir varmt, og ikke har tenkt paa at barnet ditt har paa seg saa mye klaer...

Jeg er kanskje naiv, men er det ikke jobben dems å nettopp passe på bla barnets bekledning hele dagen?

Og det er ikke vanskelig å se at de ha for mye klær på. Hyttene fra boblejakkene stikker nemlig ut under vinterdressen og alle de små likner Michelin mannen :)

Hi( Hovedinnlegger i denne tråden, ikke i alle tråder ;) )

Skrevet

Jeg klaget så mange ganger på personalet for at de ikke kledde av lillebror når de kom inn igjen at de laget et skilt som de hang på skapdøra hans hvor det står "husk tilpass bekledning!"

 

Men jeg kunne hente han inne i ullundertøy, mellomfleece og tykk fleece. Gutten kokte og var svett i håret. Med atopisk eksem var det ikke så spennende for han om nettene :S

 

Dette fungerer kjempeflott og han er alltid akkurat passe temperert nå når jeg henter han :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...